تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمی‌دانم جاده سنگ‌لاخی است یا سنگ در مسیر انداخته‌اند! + تصاویر

انتقاد مدیرعامل پیام‌رسان گپ از کندی و اختلال اینترنت؛

مدیرعامل پیام‌رسان گپ از کندی واختلال اینترنت انتقاد کرد + تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی انجیدنی مدیرعامل پیام‌رسان گپ با انتشار پستی در حساب کاربری توئیتر خود با منشن کردن حمید فتاحی معاون وزیر ارتباطات و رئیس هیئت مدیره شرکت زیرساخت از مشکلات کاربران این پیامرسان نوشت.

انجیدنی با انتشار تصویری از پیام یکی از کاربران این پیامرسان که از عدم اتصال به این پیامرسان بدون اتصال به فیلترشکن خبر داده بود، اعلام کرد تجهیزات گپ در داخل کشور است اما گاهی کاربران برای  اتصال باید از فیلترشکن استفاده کنند. در ادامه متن پست منتشر شده مدیرعامل پیام‌رسان گپ را مشاهده می‌کنید:

تجهیزات گپ در داخل کشور است. اما کاربران گاهی برای دسترسی به گپ، مشکل دارند و باید از فیلترشکن استفاده کنند!!
این پیام را همین الان یکی از دوستان از دانشگاه فردوسی مشهد برای ما ارسال کرده است.
دسترسی به گپ از اینترنت مخابرات ایران نیز به شدت دارای اختلال و کند است.

مدیرعامل پیام‌رسان گپ از کندی واختلال اینترنت انتقاد کرد + تصویر

انجیدنی در ادامه پست قبل خود پستی جدید را منتشر کرد و نوشت:

نمی‌دانم جاده سنگ‌لاخی است و یا سنگ در مسیر ریخته‌اند !

تجهیرات گپ در داخل کشور است اما برای اتصال باید از فیلترشکن استفاده کرد!  + تصویر

دقایقی بعد مدیرعامل گپ پستی جدیدی را در توئیترش به اشتراک گذاشت و نوشت:

از اینترنت مخابرات ایران، دیتاسنترهای داخل کشور از جمله آسیاتک در خیلی از زمان‌ها در دسترس نیستند. اما آدرس‌های خارج از کشور بدون مشکل در دسترس‌اند!

تجهیرات گپ در داخل کشور است اما برای اتصال باید از فیلترشکن استفاده کرد!  + تصویر

گلایه انجیدنی به همین جا ختم نشد و او بار دیگر با انتقاد از زیر ساخت موجود اعلام کرد در چنین شرایطی چگونه می‌توانیم با رقبای خارجی رقابت کنیم ‌!؟

ظاهرا تنها راه رشد پیام‌رسان‌های داخلی این است که شورای عالی فضای مجازی، اجازه بدهد تا ما کل زیرساخت‌مان را به خارج از کشور منتقل کنیم و از خارج از کشور به هموطنان خدمات بدهیم. با وجود این همه چالش در زیرساخت ارتباطات داخلی، چگونه می‌توانیم با رقبای خارجی رقابت کنیم ‌! ؟

تجهیرات گپ در داخل کشور است اما برای اتصال باید از فیلترشکن استفاده کرد!  + تصویر

انتهای پیام/

انتقاد مدیرعامل گپ از زیرساخت‌های ارتباطی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمی‌دانم جاده سنگ‌لاخی است یا سنگ در مسیر انداخته‌اند! + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..