تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدام به خودکشی دانش آموز دبیرستانی با اسلحه در داخل کلاس + فیلم

اقدام جسورانه معلم شجاع در خلع سلاح دانش آموز مسلح+ فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام جسورانه و به موقع معلم ورزش دبیرستانی در منطقه پورتلند ایالت اورگن آمریکا را به تصویر می‌کشد. پس از آنکه یکی از دانش‌آموزان با حمل اسلحه به داخل کلاس قصد خودکشی در مقابل همکلاسی‌هایش را داشت، این معلم جوان وارد عمل شد و در اقدامی مناسب این جوان را ناکام گذاشت.  

ویدئویی که توسط دوربین مداربسته این دبیرستان تهیه شده جزئیات این حادثه را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که " آنگل گرانادوس دیاز" ۱۸ ساله با اسلحه‌ای در دست  قصد وارد شدن به کلاس را دارد معلم ورزش او "کیانون لووه" ۲۷ ساله در مقابل درب کلاس سد راه او شده و این جوان را به داخل راهروی دبیرستان هدایت می‌کند.

در حالی که یکی دیگر از معلمان با شنیدن سر و صدا قصد ورود به کلاس را دارد با مشاهده همکارش و این دانش آموز راهرو را ترک می‌کند. لحظاتی بعد و در حالی که این معلم ورزش شجاع، دانش‌آموز هیجان زده را آرام کرده است بار دیگر همکار کیانون وارد راهرو شده و اسلحه را از دست دانش‌آموز می‌رباید. این ویدئو نشان می‌دهد سپس معلم ورزش در اقدامی حرفه‌ای با در آغوش گرفتن این دانش‌آموز تلاش می‌کند تا خشم او را فرو نشانده و او را آرام کند.

 بنا به گزارش رسانه‌های آمریکایی این دانش‌آموز که دچار مشکل روانی بود، پس از جر و بحث با دوستانش قصد داشت تا در داخل کلاس و با انجام خودکشی به زندگی‌اش پایان دهد.  

گفتنی است؛ در این حادثه هیچ تیراندازی انجام نشد.

انتهای پیام/

اقدام جسورانه معلم شجاع در خلع سلاح دانش آموز مسلح



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدام به خودکشی دانش آموز دبیرستانی با اسلحه در داخل کلاس + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..