تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه ویژگی فوق‌العاده مفید و امنیتی Code AutoFill به‌‌وجود آمد؟

یکی از مهندسان نرم‌افزار اپل در توییتر خود توضیحاتی درباره‌ی نحوه‌ی توسعه‌ی قابلیت امنیتی Code AutoFill ارائه کرده و جزئیاتی را شرح داده است.

یکی از مفیدترین ویژگی‌های امنیتی جدیدی که در چند سال گذشته به سیستم‌عامل iOS افزوده شد، قابلیت Security Code AutoFill بوده است. این ویژگی به iOS 12 اضافه شده است و پیام‌های متنی تأیید اعتبار که شامل کد امنیتی است، از بانک‌ها و وب‌سایت‌ها و موارد دیگر دریافت می‌کند و درنهایت، به‌طور خودکار آن را در کادر مدنظر تکمیل خواهد کرد.

مقاله‌ی مرتبط:

این هفته، یکی از مهندسان نرم‌افزاری اپل در توییتر نحوه‌ی توسعه‌ی این قابلیت را تشریح کرده است. ریکی ماندلو توضیح می‌دهد ایده‌ی امنیتی Code AutoFill در حالی به‌وجود آمد که مهندسان نرم‌افزار مشغول کار روی پروژه‌ی بزرگ‌تری بودند؛ اما این پروژه به‌پایان نرسید و تمرکزها از این پروژه برداشته شد.

قابلیت امنیتی iOS

ریکی ماندلو اشاره کرد:

ایده‌ی Security Code AutoFill از گروه کوچکی از مهندسان نرم‌افزاری بیرون آمده که روی ایده‌ای بلندپروازانه کار می‌کردیم. درواقع، نتیجه‌ی این پروژه چیزی نبود که در ابتدا برنامه‌ریزی کرده بودیم؛ بلکه ایده‌ی فرعی کوچکی هنگام طراحی پروژه‌ای بسیار متفاوت بوده است. ما روی این پروژه‌ی بزرگ هفته‌ها کار کردیم و جدول کشیدیم و طرح‌های مختلف را امتحان کردیم؛ اما درنهایت پروژه‌ی اصلی اجرا نشد و آن را متوقف کردیم. پس از این ماجرا، تمرکز خود را تغییر دادیم و خوشحالم روی موضوع دیگری متمرکز شدیم. در‌نهایت، سال‌ها بعد به این تیم و این پروژه افتخار می‌کنم. این تیم قابلیت امنیتی بی‌نظیری را با ترکیب چندین تخصص به‌ارمغان آورد؛ در‌حالی‌که به توسعه‌دهندگان و برنامه‌نویسان برنامه‌ها و وب‌سایت‌ها نیازی نداشته است. این قابلیت هنوزهم برایم الهام‌بخش است.

ماندلو تأکید می‌کند آنچه این ویژگی را بسیار جذاب کرده، آن است که قابلیت امنیتی تکمیل خودکار کد بدون نیاز به‌کمک توسعه‌دهندگان انجام می‌شود و در حفظ حریم خصوصی کاربران بهترین عملکرد را داشته است. برخی از مردم معقدند اندروید این قابلیت را زودتر از iOS ارائه کرده است؛ ولی ماندلو در جواب به این دسته از افراد می‌گوید:

نه، از یک سو، ClipBoard با تکمیل خودکار برابر نیست و از سوی دیگر، جزئیات و حریم خصوصی است که اهمیت دارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه ویژگی فوق‌العاده مفید و امنیتی Code AutoFill به‌‌وجود آمد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..