تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدام پر سر و صدای معلم شیمی یک مدرسه پیش دانشگاهی در هند! + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان یک مدرسه در هندوستان بدلیل اقدام عجیب یکی از معلمان مدرسه در هنگام برگزاری امتحان مجبور به عذرخواهی شدند. این معلم هنگام برگزاری امتحان شیمی برای جلوگیری از تقلب دانش‌آموزان را مجبور کرده بود تا بر سر خود کارتن قرار  دهند. در تصاویری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود دانش‌آموزان را در حالی که کارتن‌هایی را بر سر خود قرار داده بودند نشان می‌داد. این اتفاق عجیب  در  مدرسه پیش دانشگاهی بهاگات در منطقه "هاوری" واقع در ایالت کارناتاکا هند رخ داد.

اتفاق عجیب در یکی از مدارس هندوستان! + تصاویر///

یکی از مسئولان مدرسه در گفتگو با رسانه‌های خبری ضمن ابراز تأسف از این اتفاق گفت که معلم شیمی مدرسه برای جلوگیری از تقلب دانش‌آموزان از این روش استفاده کرده است. " ام بی سََتیش" در این باره گفت: "تنها دانش‌آموزانی که با خود کارتن آورده بودند آن را بر سر خود قرار دادند. هیچ اجباری در استفاده از کارتن ها نبود. اگر به تصاویر نگاه کنید متوجه می‌شوید برخی دانش آموزان کارتن بر سر ندارند. برخی از دانش‌آموزان بعد از ۱۵ دقیقه (اتمام امتحان خود) و برخی دیگر بعد از ۲۰ دقیقه کارتن را از سر خود برداشتند. معلم آن‌ها نیز از دانش‌آموزان خواسته بود تا پس از حدود ۱ ساعت آن را از سر خود بردارند. "

مسئولان آموزش و پرورش منطقه پس از انتشار تصاویر بلافاصله پیگیر این قضیه شدند و از مسئولان مدرسه توضیح خواستند. " اس سی پیرجاده"، معاون رئیس مدارس پیش دانشگاهی منطقه با غیرانسانی خواندن این اقدام گفت: " بلافاصله این مسئله را مورد بررسی قرار دادیم. چنین اتفاقی غیرقابل قبول است و نباید دیگر شاهد تکرار آن باشیم."

اقدام پر سر وصدای معلم شیمی یک مدرسه پیش دانشگاهی در هند!+ تصاویر

انتهای پیام/

اتفاق عجیب در یکی از مدارس هندوستان!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدام پر سر و صدای معلم شیمی یک مدرسه پیش دانشگاهی در هند! + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..