تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرهنگ حسینی آینده جهان را رقم خواهد زد + تصاویر

حسینیبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها سرزمین عراق و جاده نجف تا کربلا، میزبان خیل عاشقانی است که از گوشه و کنار دنیا آمده‌اند تا با شرکت در پیاده‌روی اربعین و رساندن خود به کربلای معلی، عشق و ارادت خود را به حضرت ابا عبداللّه الحسین(ع) ابراز کنند. در این بین بسیاری از مسئولان، هنرمندان و ورزشکاران و عاشقان امام حسین(ع) دل به جاده عاشقی زدند تا در این همایش جهانی شرکت کنند.

در ادامه دو پست توئیتری اخیر سید محمد حسینی، دبیرکل کانون دانشگاهیان کشورمان که این روزها همچون خیل عظیمی از شیعیان خود را به  راهپیمایی عظیم اربعین رسانده است، مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: وزیر ارتباطات به همراه خانواده در مسیر پیاده روی اربعین +تصویر

حسینی در یک توئیت نوشت:

پیاده‌روی امسال اربعین میعادگاه بیش از ۳میلیون زائر مومن، انقلابی و ولایی به نمایندگی از مردم متدین ایران عزیز بود که در رزمایش آمادگی برای ظهور، آوای وحدت و نصرت حسینی سر دادند.
المنة للّه که در این جمع بی‌بدیل از مرفهان بی‌درد، سیاسیون واداده و اطرافیان انگل آنان خبری نبود.

حسینی

در ادامه توئیت دیگر وزیر اسبق ارشاد کشورمان را مشاهده می‌کنید:

در مقایسه با ۲/۲ میلیارد مسیحی، حدود یک میلیارد هندو و ۵۰۰ میلیون بودایی در جهان، عدد شیعیان رقم چندانی نیست، ولی کدام مکتب این تعداد مجاهد فداکار و شهادت‌طلب دارد که یک جلوه‌ی آن حماسه پیاده‌روی اربعین است؟ آری فرهنگ حسینی آینده جهان را رقم خواهد زد.

حسینی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرهنگ حسینی آینده جهان را رقم خواهد زد + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..