تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستیابی به قدرت بازدارنده دستور قرآن است + تصویرنوشته

شرح آیه ۶۰ سوره انفال در بیانات رهبر انقلاب؛

دستیابی به قدرت بازدارنده دستور قرآن است + تصویرنوشتهبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب یکشنبه هفته(۲۱ مهرماه) پیش در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه امام‌حسین(علیه‌السلام) با استناد به آیه ۶۰ سوره انفال فرمودند: «یک درس دائمی جلوی چشم سپاه وجود دارد و آن عبارت است از آیه‌ی کریمه‌: وَ اَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَ مِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِه عَدُوَّ اللهِ وَ عَدُوَّکُم‌.»  ایشان در ادامه به طور مفصل به تفسیر این آیه پرداختند و برای نخستین بار تمام جوانب یک آیه را به طور مفصل در یک سخنرانی تبیین کردند.

 قسمت اول آیه ۶۰ سوره‌ مبارکه‌ انفال یکی از آیات کلیدی قرآن درباره‌ لزوم توانایی مسلمانان در مقابله با دشمنان است: «وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُم...» این آیه تاکنون ۱۶ بار به طور مستقیم در بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به کار رفته است که اکثر آنها مربوط به دیدارهای نیروهای مسلح و آخرین آن مربوط به مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه امام‌حسین(ع) در تاریخ ۱۳۹۸/۷/۲۱ است.

ملاک تقویت و پیشرفت در توانمندی‌های مختلف کشور را نیز قرآن مشخص کرده است. پیشرفت باید تا جایی باشد که علاوه بر اینکه خودمان احساس مصونیت می­‌کنیم، در دل دشمنان نیز هراسی ایجاد شود تا جرئت تجاوز و تعرض به کشور را به خود راه ندهد.

دستیابی به قدرت بازدارنده دستور قرآن است + تصویرنوشته

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستیابی به قدرت بازدارنده دستور قرآن است + تصویرنوشته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..