تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هدفون بی‌سیم ایرپاد پرو اپل اوایل آبان معرفی می‌شود

براساس آخرین اخبار غیررسمی، هدفون بی‌سیم ایرپاد پرو اپل با قابلیت حذف نویز اواخر اکتبر (اوایل آبا‌ن‌) با قیمت ۲۶۰ دلار معرفی می‌شود.

تاکنون شایعات و اخبار مختلفی از نسل بعدی هدفون بی‌سیم ایرپاد اپل با قابلیت حذف نویز منتشر شده است. تیر سال جاری گفته شد . بعدها و در اخبار دیگری، بلومبرگ اعلام کرد تا سال ۲۰۲۰، از هدفون بی‌سیم جدید اپل خبری نخواهد شد. درادامه و اواسط شهریور نیز باردیگر تأکید شد . آخرین گزارش China Economic Daily حاکی از آن است که هدفون بی‌سیم ایرپاد اپل با قابلیت حذف نویز با نام ایرپاد پرو (AirPods Pro) اواخر اکتبر (اوایل آبان‌) معرفی می‌شود.

ایرپاد ۳

مقاله‌های مرتبط:

به‌نظر می‌رسد ایرپاد پرو از طراحی جدید با بدنه‌ی فلزی برای پشتیبانی از قابلیت حذف نویز برخوردار خواهد بود و با قیمت ۲۶۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد. در گزارش‌های قبلی، اشاره شده بود هدفون بی‌سیم جدید کوپرتینونشین‌ها دربرابر نفوذ آب نیز مقاوم است؛ درنتیجه، برای استفاده در سالن‌های ورزشی یا برای استفاده در سفرهای تفریحی بسیار مناسب است.

ناگفته نماند اواسط مهر، ؛ ازاین‌رو، به‌نظر می‌رسد باید منتظر تغییراتی در طراحی هدفون بی‌سیم نسل جدید باشیم. ایرپاد با قابلیت حذف‌کنندگی نویز از سَری‌های گوش‌ با فرمت و طراحی سنتی برخوردار خواهد بود که از بدنه‌ی سفید بیرون‌ می‌آیند و بهتر در گوش کاربر قرار می‌گیرند. ماه گذشته نیز، SlashLeaks همین اطلاعات را از هدفون بی‌سیم جدید به‌اشتراک گذاشت. 

شایعه‌های مختلفی درباره‌ی احتمال برگزاری رویدادی رسمی در اکتبر (اوایل آبان‌) مطرح شده است؛ اما باتوجه به اینکه به پایان ماه اکتبر نزدیک هستیم، به‌نظر می‌رسد احتمال برگزاری چنین رویدادی کم است. در سال ۲۰۱۶، اپل نخستین‌بار ایرپاد را معرفی کرد؛ ولی کاربران برای خرید آن ماه‌ها با مشکلاتی رو‌به‌رو بودند. اگر اپل قصد داشته باشد ایرپاد پرو را معرفی کند، باید بتواند دسترسی گسترده به خرید آن را نیز برای کاربران فراهم کند.

اگر نخستین نسخه ایرپاد پرو اپل اپل در سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شود، می‌تواند با هدفون‌های بی‌سیم آمازون و مایکروسافت و سایر شرکت‌ها رقابت کند. شایان ذکر است آمازون قصد دارد اواخر ماه جاری، هدفون ۱۲۹ دلاری اکوباد (Echo Buds) را با فناوری Bose برای کاهش نویز به بازار عرضه کند. همچنین، مایکروسافت نیز در نظر دارد اواخر سال جاری، هدفون ۲۴۹ دلاری سرفیس ایرباد (Surface Earbuds) را با ژست‌های حرکتی ضربه و سوایپ‌کردن برای کنترل موسیقی و اپلیکیشن‌های آفیس ۳۶۵ معرفی کند. افزون‌براین، گوگل نیز درصدد است نسل دوم پیکسل‌باد را در فصل بهار با قیمت ۱۷۹ دلار به بازار عرضه کند. این محصولات نشان می‌دهد رقابت کاملا تنگاتنگی در بازار به‌وجود خواهد آمد. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هدفون بی‌سیم ایرپاد پرو اپل اوایل آبان معرفی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..