تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیانات رهبر انقلاب در خصوص زائران روز اربعین + سخن‌نگاشت

اربعینبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی(ع)  شاهد حضور میلیون‌ها زائر و عاشق حضرت سیدالشهداء(ع) در مسیر نجف تا کربلا هستیم که با پای پیاده در این مسیر قدم گذاشتند تا هر یک قطره‌ای از دریای عظیمی باشند که به سمت کربلا در حرکت هستند.

خوشا به سعادت مؤمنانی که این ایام در کربلا به سر می‌برند و از فیض زیارت حضرت سیدالشهداء(ع) و حضرت عباس(ع) بهره‌مند هستند.

بیشتر بخوانید: تحلیل ۴۶ سال پیش رهبرمعظم انقلاب درباره مراسم اربعین

در ادامه بخشی از بیانات رهبر انقلاب در خصوص زیارت اربعین را می‌خوانید:

خوشا به حال آن کسانی که به زیارت اربعین خواهند رسید و آن زیارت خوش مضمونِ روز اربعین را ان‌شاءاللّه خطاب به حضرت خواهند خواند.

اربعین

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیانات رهبر انقلاب در خصوص زائران روز اربعین + سخن‌نگاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..