تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش احتمالی سردار سلیمانی به تهدیدش توسط موساد/ واکنش شما به این تهدید چیست؟

توئیتی جالب از واکنش احتمالی سردار سلیمانی به تهدید ترورش توسط موسادبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  به تازگی یک کاربر فضای مجازی در صفحه شخصی خود در توئیتر، پستی جالب و متفاوت در خصوص واکنش احتمالی فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار حاج قاسم سلیمانی به تهدید ترورش توسط دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی (موساد) منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید اگر جنگ ۳۳روزه متوقف نمی‌شد، ارتش رژیم صهیونیستی متلاشی می‌شد/ جنگ ۳۳روزه پیشگیری از غافلگیری دشمن بود+ فیلم

چندی پیش حجت الاسلام والمسلمین حسین طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه در بیست و سومین مجمع عالی فرماندهان سپاه از طراحی و برنامه‌ریزی چندین ساله سرویس‌های امنیتی عبری-عربی برای ترور سرلشکر حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه و ایجاد جنگ مذهبی در ایام فاطمیه و محرم و ناکامی و شکست آنان و نهایتاً دستگیری اعضای تیم ترور پرده‌برداشت؛ اینکه سرویس‌های اطلاعاتی نظام‌‌های استکباری و دشمنان به دنبال ترور سردار سلیمانی هستند، شاید خیلی غیرقابل پیش‌بینی نباشد چرا که این سردار سرافراز سپاه اسلام سال‌هاست در خط مقدم مبارزه با عناصر تروریستی در منطقه و اجیرشدگان رژیم صهیونیستی و آمریکا پرداخته و آن‌ها را قلع و قمع کرده است.

در ادامه پست جالب این کاربر را که با کپشن " وقتی بهش میگی می‌خواد موساد ترورت کنه" می‌بینید. همچنین شما مخاطبان عزیز می‌توانید در قسمت نظرات همین خبر، واکنش‌هایتان به این تهدید را به اشتراک بگذارید.

توئیتی جالب از واکنش احتمالی سردار سلیمانی به تهدید ترورش توسط موساد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش احتمالی سردار سلیمانی به تهدیدش توسط موساد/ واکنش شما به این تهدید چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..