تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیانات رهبر انقلاب درباره دو اقدام حضرت زینب(س) برای باقی ماندن حادثه عاشورا

بیانات رهبر انقلاب درباره دو اقدام حضرت زینب(س) برای باقی ماندن حادثه عاشورابه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کانال ریحانه، از کانال‌های وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت اللّه خامنه‌ای، به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی(ع)، بخشی از بیانات رهبر انقلاب درباره دو اقدام حضرت زینب(س) برای باقی ماندن حادثه عاشورا را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: نقش امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) پس از واقعه عاشورا

در ادامه بیانات رهبر انقلاب را می‌خوانید:

دو اقدام حضرت زینب برای باقی ماندن حادثه عاشورا

رهبر انقلاب: حادثه ى عاشوراى حسینى را هم ستمگران و ظالمان می‌خواستند نگذارند باقى بماند، زینب کبری (سلام اللّه علیها) نگذاشت. دو حرکت عمه ى ما - زینب کبری (علیها السلام) - انجام داد:

یک حرکت، حرکت اسارت بود به کوفه و شام و آن روشنگرى ها و آن بیانات که مایه ى افشاى حقایق شد.

یک حرکت دیگر، آمدن به زیارت کربلا در اربعین بود؛ حالا اربعین اول یا دوم یا هرچه.

این حرکت به معناى این است که نباید اجازه داد که انگیزه هاى خباثت آلودى که قصد دارند مقاطع عزیز و اثرگذار و مهم را از یادها ببرند، موفق بشوند. ۹۳/۱۰/۱۷

بیانات رهبر انقلاب درباره دو اقدام حضرت زینب(س) برای باقی ماندن حادثه عاشورا

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیانات رهبر انقلاب درباره دو اقدام حضرت زینب(س) برای باقی ماندن حادثه عاشورا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..