تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشنهاد بارسا برای الکلاسیکو پذیرفته خواهد شد؟

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی الکلاسیکو میان تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید قرار بود چهارم آبان ماه در نیوکمپ برگزار شود، اما به دلیل ناآرامی‌های ایالت کاتالان، سازمان لالیگا از ۲ تیم درخواست کرد این بازی را در سانتیاگو برنابئو که ورزشگاه محل میزبانی بازی‌های خانگی رئال مادرید است برگزار کنند، اما این درخواست با موافقت طرفین همراه نشد و رئال مادرید اعلام کرد سانتیاگو برنابئو در حال حاضر شرایط میزبانی از دیدار الکلاسیکو  را ندارد.

بیشتر بخوانید: الکلاسیکو به تعویق افتاد

اکنون  مسئولان باشگاه بارسلونا پیشنهاد کردند این بازی در ۲۷ آذرماه برگزار شود، اما هنوز مشخص نیست که درخواست کاتالان‌ها مورد موفقت سازمان لالیگا قرار بگیرد یا خیر.  

انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از الکلاسیکو



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشنهاد بارسا برای الکلاسیکو پذیرفته خواهد شد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..