تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هوگوپوشان ایرانی رقبای خود را شناختند

برنامه روز دوم مسابقات گرندپری بلغارستان اعلام شد؛

هوگوپوشان ایرانی رقبای خود را شناختندبه گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مرحله سوم مسابقات گرندپری در سال ۲۰۱۹ از  امروز و با حضور ۳۲ تکواندوکار برتر جهان در هر ۴ وزن المپیکی مردان و زنان در صوفیه بلغارستان آغاز شد.

براساس برنامه اعلامی، فردا و در روز دوم مسابقات مبارزات اوزان ۸۰+ کیلوگرم مردان و ۶۷- و ۶۷+ کیلوگرم زنان انجام خواهد شد که در این روز سجاد مردانی و سعید رجبی در وزن ۸۰+کیلوگرم هوگوپوشان ایرانی هستند.

سعید رجبی نماینده وزن ۸۰+ کیلوگرم تکواندو کشورمان در اولین گام با  آندره برگرون تکواندوکار با سابقه کانادایی مبارزه می‌کند و در ادامه باید به مصاف کیو دون این از کره جنوبی قهرمان دور قبل مسابقات گرندپری ۲۰۱۹، نایب قهرمان گرنداسلم ۲۰۱۸، قهرمان آسیا ۲۰۱۸ و ... برود.

بیشتر بخوانید: احمدی در سودای تکرار پیروزی برابر آچاب/ هادی پور و وینسنته دوباره به هم رسیدند

سجاد مردانی دیگر نماینده سنگین وزن تکواندو ایران و در پایین جدول، در نخستین گام با گیل یانگ بیون از کره جنوبی دیدار می‌کند و سپس باید با برنده دیدار روسلان ژآپاروف قزاق و عمر الیزیدی فرانسوی مبارزه کند.

مبارزات مرحله مقدماتی از ساعت ۱۰ تا ۱۴ و رقابت‌های مرحله یک هشتم و یک چهارم از ساعت ۱۵ تا ۱۸ انجام خواهد شد؛ دیدار‌های مرحله نیمه نهایی و فینال نیز از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۲:۳۰ پیگیری می‌شود.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبدالهی به عنوان مربی است.

این رقابت‌ها ۴G است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴۰، ۲۴ و ۱۴.۴ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه نقدی تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون تکواندو



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هوگوپوشان ایرانی رقبای خود را شناختند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..