تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیدان: آماده بازی در ال‌کلاسیکو هستیم

خبرگزاری فارس: زیدان، سرمربی رئال مادرید پیش از دیدار با رئال مایورکا درباره تعویق تاریخ ال کلاسیکو گفت: شما به این موضوع اهمیت زیادی می دهید اما هر زمان به ما گفته شود آن را انجام می دهیم.

مهمترین چیز آمادگی تیم در زمان بازی است. می دانم مناقشه های زیادی درباره تاریخ ال کلاسیکو می شود اما ما در تاریخی که برای ما مشخص کنند، آماده بازی هستیم.

زیدان: آماده بازی در ال‌کلاسیکو هستیم

وی افزود: اگر مجبور باشیم در همان تاریخ قبلی(26 اکتبر) بازی کنیم این کار را انجام می دهیم. اگر این تاریخ به تعویق هم بیفتد ما آماده هستیم و آن را می پذیریم. ما در تاریخ ال کلاسیکو زمان هایی را مدنظر داریم ولی نمی توانم به شما اطلاع بدهم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیدان: آماده بازی در ال‌کلاسیکو هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..