تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زنگ ورزش قربانى محدوديت‌هاى آموزش و پرورش/ کمبود معلم هنر و تربیت بدنی در مدارس

زنگ ورزش قربانى محدوديت هاى آموزش و پرورش/ کمبود معلم هنر و تربیت بدنی در مدارسصيدلو مديركل آموزش و پرورش شهرستانهاى استان تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمى و پزشكى باشگاه خبرنگاران جوان  با بیان  اینکه در آموزش و پروش همه چیز به صورت مطلوب ارائه می شود ، اظهار کرد: در صورتی که نهاد های دیگر مجوز استخدام معلمان جدید را صادر کنند، آموزش و‌ پرورش هم از این موضوع استقبال می کند.

وی افزود:با توجه به کمبود معلم برای حضور در کلاس، این طبیعی است که رشته هایی مانند هنر و تربیت بدنی در اولویت قرار نگیرند.

صيدلو ‌با اشاره به اینکه تقاضای معلمی برای رشته های تربیت بدنی و هنر وجود دارد گفت:اما شکل ورود نیرو در آموزش و پروش به این گونه نیست که متقاضی  در صورت گرفتن لیسانس به سرعت جذب آموزش و پرورش شود.

٢٠ هزار نفر در آزمون آموزش و پرورش جذب می‌شوند

وی افزود:برای استخدام در آموزش و و پرورش آزمون ورودی برگزار می شود و تنها ۲۰ هزار نفر در این آزمون پذیرفته می شوند.

وی ادامه داد:این ۲۰ هزار نفر برای تمامی رشته های تحصیلی جذب شده و به سبب محدودیت ها  نمی توانند نیازهای رشته  تربیت بدنی و هنر را  تامین کنند.

مديركل آموزش و پرورش شهرستانهاى استان تهران با بیان اینکه برخی از دوستانی که باید مجوز افزایش میزان استخدام متقاضی را صادر کنند می گویند شما یک میلیون فرهنگی  هستید و ۱۴ میلیون دانش آموزش دارید، افزود: این عده فکر می کنند که این نیروها برای تربیت دانش آموزان کافی است اما این طور نیست.

انتهاى پيام/

زنگ ورزش قربانى محدوديت هاى آموزش و پرورش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زنگ ورزش قربانى محدوديت‌هاى آموزش و پرورش/ کمبود معلم هنر و تربیت بدنی در مدارس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..