تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با ویژگی‌ها و مشخصات بی‌ام‌و سری 2 گرن کوپه آشنا شوید + فیلم

تماشای خودروی BMW 2 Series Gran Coupe از زوایای مختلف +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صنایع خودروسازی بی‌ام‌و که همواره با اتومبیل‌های زیبا و مجهز خود در جهان شناخته می‌شود با انتشار ویدئو‌هایی از خودروی BMW 2 Series Gran Coupe، محصول جدید خود را معرفی کرد و جزئیاتی از قسمت‌‎های مختلف آن را نشان داد.

بیشتر بخوانید: تجلی هنر طراحی بی‌ام‎‌و در کانسپت خودروی BMW 4 + تصاویر

این سری از اتومبیل Gran Coupe بی‌ام‌و از سری ۳ کوچکتر و از سری ۱ این خودرو که به صورت اختصاصی برای عرضه در چین و مکزیک طراحی شده بود، کمی بزرگ‌تر است. این خودرو علاوه بر ظاهر زیبا از امکانات بسیار زیادی در داخل کابین برخوردار است و خودرویی به تمام معنا هوشمند محسوب می‌شود. کوپه چهار درب بی‌ام‌و با ویژگی‌های خاص خود می‌تواند نظرات زیادی را جلب کند.

با خودروی BMW 2 Series Gran Coupe آشنا شوید + فیلم

خودروی BMW 2 Series Gran Coupe بیشتر بشناسید

در ویدئو‌های منتشر شده از این خودرو به تمامی مشخصات ظاهری و فنی آن توجه شده و بی‌ام‌و تلاش کرده است تا با انتشار این ویدئو‌ها تبلیغ مناسبی برای BMW 2 Series Gran Coupe کرده باشد. این اتومبیل دارای موتوری با ظرفیت ۲.۰ لیتر و ۱۹۰ اسب‌بخار قدرت و گشتاور ۴۰۰ نیوتن‌متر است.

موتور خودروی جدید بی‌ام‌و به طرز شگفت‌انگیز علاوه بر بنزین با سوخت دیزل نیز هماهنگی دارد و بدون مشکل انرژی مورد نیاز برای حرکت را تامین می‌کند. جهبه دنده هشت سرعته خودکار با کیفیتی عالی نیروی موتور را به چرخ‌ها منتقل کرده و شرایط لازم برای رسیدن به حداکثر سرعت خودرو را فراهم می‌سازد. اتومبیل Gran Coupe سری ۲ در مدت ۷.۵ ثانیه از لحظه شروع حرکت به سرعت ۱۰۰ بر ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن برابر ۲۳۵ کیلومتر بر ساعت است.

با خودروی BMW 2 Series Gran Coupe آشنا شوید + فیلم

اولین حضور عمومی این خودرو در نمایشگاه اتومبیل لس‌آنجلس ۲۰۱۹ در آمریکا خواهد بود و پس از رونمایی رسمی در تاریخ ۳ فروردین ۱۳۹۹ در آمریکا و اروپا عرضه می‌شود. بی‌ام‌و هنوز قیمت این خودرو را اعلام نکرده است.

در ادامه ویدئو معرفی خودروی BMW 2 Series Gran Coupe  را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

خودروی BMW 2 Series Gran Coupe، زیبای پرقدرت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با ویژگی‌ها و مشخصات بی‌ام‌و سری 2 گرن کوپه آشنا شوید + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..