تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افشای مشخصات Nokia 8.2 5G، گوشی آینده نوکیا

افشای مشخصات Nokia 8.2 5G، گوشی آینده نوکیابه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سامسونگ، هوآوی، ال‌جی و وان‌پلاس همگی تاکنون روی پرچمداری با توانایی پشتیبانی از اینترنت نسل پنجم تمرکز داشته‌اند. اما مسئله این است که این دستگاه‌ها همیشه قیمتی بالاتر از نمونه معمولی داشته‌اند و در بیشتر مواقع این اختلاف قیمت بسیار فاحش است. اما نوکیا در تلاش است با ساخت گوشی ارزان‌قیمتی با توانایی پشتیبانی از اینترنت 5G این مشکل را رفع کند.

نوکیا و ساخت گوشی مقرون به صرفه با توانایی پشتیبانی از 5G

بر اساس جدیدترین گزارشی که یکی از خبرگزاری‌های خارجی منتشر کرده است، گوشی Nokia 8.2 5G دارای پردازنده Snapdragon 735 خواهد بود که خود آن نیز هنوز معرفی نشده است. جایگاه این تراشه جدید در واقع جایی میان Snapdragon 730 و Snapdragon 865 است.

اطلاعاتی که امروز درباره این گوشی فاش شده است به نظر درست می‌آیند، زیرا کوالکام و HMD پیشتر از یک گوشی هوشمند صحبت کرده بودند که از یکی از تراشه‌های سری Snapdragon 700 استفاده کرده و با شبکه‌های 5G سازگار است. این قطعه باید با فناوری تراشه‌های ۷ نانومتری ساخته شود و یک موتور هوش مصنوعی جدید را معرفی کند.

افشای مشخصات Nokia 8.2 5G، گوشی آینده نوکیا

بیشتر بخوانید:  گسترش فعالیت‌های نوکیا در پی امضای قرارداد با Global Icons 

همان خبرگزاری در بخش دیگری از متن خود به این مسئله اشاره کرده است که چند پیکربندی مختلف نیز برای این گوشی نیز تولید خواهد شد. مدل استاندار گوشی جدید نوکیا دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود اگرچه دو نسخه دیگر نیز وجود دارند که به ترتیب دارای ۶ گیگابایت رم/ ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم/ ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی هستند.

در گزارش‌های پیشین به این مسئله اشاره شده بود که Nokia 8.2 5G دارای یک دوربین سلفی با مکانیزم پاپ‌آپ بوده و صفحه نمایش آن تقریبا تمام گوشی را گرفته است. همچنین صحبت‌هایی نیز از وجود یک ماژول دایره‌ای شکل برای دوربین اصلی این گوشی در پشت آن شده است. دوربین اصلی این گوشی دارای کیفیتی برابر ۶۴ مگاپیکسل است.

انتظار می‌رود گوشی Nokia 8.2 5G در اواخر فوریه ۲۰۲۰ در مراسم سالانه MWC بارسلونا رونمایی شود.

انتهای پیام/

مشخصات گوشی جدید نوکیا فاش شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افشای مشخصات Nokia 8.2 5G، گوشی آینده نوکیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..