تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری جلسه شورای برنامه ریزی وتوسعه استان چهارمحال وبختیاری

اقبال عباسی روز پنجشنبه در نهمین شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری در سال‌جاری افزود : فعالیت شورای اشتغال تداوم می یابد  واین تصمیم براساس دستورالعمل جدید این شورا در استان صورت می‌گیرد.

وی افزود: شورای‌عالی اشتغال چهارمحال و بختیاری به ریاست استاندار و دبیری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به کار خود ادامه می‌دهد.

عباسی تصریح کرد: براساس دستورالعمل جدید شورای برنامه‌ریزی و توسعه ،تعداد کارگروه‌های تخصصی این شورا از ۱۳ به ۴ مورد کاهش یافته است.

به گزارش ایرنا، ۴ کارگروه جدید شورای برنامه‌ریزی و توسعه شامل کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری، کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست، کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده و کارگروه آموزش، پژوهش، فنآوری و نوآوری است.

وی یادآور شد: این اقدام در راستای انسجام‌بخشی به تصمیمات و کوتاه شدن فرآیندها با هدف تسریع در روند اجرای طرح‌ها انجام شده است.

رئیس شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: به همین منظور فعالیت شورای‌عالی اشتغال این استان تا زمان تعیین تکلیف کامل ادامه دارد.

وی گفت: در دستورالعمل جدید شورای برنامه‌ریزی و توسعه ، امکان پیش‌بینی نشدن برخی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی وجود دارد.

عباسی تاکید کرد: در همین راستا دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری باید نسبت به معرفی مدیران پیشنهادی خود در کارگروه‌های ۴ گانه این شورا اقدام کند.

وی افزود:در کارگروه‌های ۴ گانه شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری می‌توان اعضای دیگری را بدون حق رای دعوت کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در بخش دیگری از سخنان خود به تهیه سند برنامه توسعه اقتصادی و اشتغالزایی روستایی استان اشاره و تصریح کرد: این سند اجرایی نیست اما مبنایی برای تهیه برنامه‌های اجرایی است.

وی یادآور شد: برای توسعه در روستاهای هدف سند برنامه توسعه اقتصادی و اشتغالزایی روستایی چهارمحال و بختیاری به پتانسیل‌ها، ظرفیت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری توجه شود.

عباسی با اشاره به نزدیکی زمان تهیه بودجه ۱۳۹۹ کشور اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری برای افزایش بودجه سال آینده خود با مسئولان ملی رایزنی کنند.

وی گفت: تا جلسه بعدی شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری باید تکلیف مبادله ۱۰۰ درصد موافقتنامه‌های دستگاه‌های اجرایی استان مشخص و نام مدیران سهل‌انگار در این بخش اعلام شود.

رئیس شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: در صورت سهل‌انگاری احتمالی برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در این خصوص، مسئول مربوطه باید نسبت به کوتاهی خود پاسخگو باشد.

عباسی افزود: هرگونه تغییر و جابجایی در بودجه و اعتبارات شهرستان‌های ۱۰ گانه چهارمحال و بختیاری تنها با نظر فرمانداران و مصوبه شورای برنامه‌ریزی و توسعه شهرستان‌ها امکان‌پذیر است.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری جلسه شورای برنامه ریزی وتوسعه استان چهارمحال وبختیاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..