تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار نود و تراکتور بازی آغازین ورزشگاه ۱۵۰۰۰نفری ارومیه

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، نیرویار دبیر هیات فوتبال استان در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری دیدار حساس نود ارومیه و تراکتور تبریز از جام حذفی باشگاه‌های کشور در روز ۵ آذرماه گفت: ورزشگاه ۱۵۰۰۰ نفری ارومیه آخرین مراحل تکمیل عملیات اجرایی خود را پشت سر می‌گذارد و بزودی با حضور معاون اول رئیس‌جمهور افتتاح خواهدشد و اگر سازمان لیگ فدراسیون فوتبال و شورای تامین استان موافقت کنند، دیدار حساس جام‌حذفی در این ورزشگاه برگزار خواهدشد در غیراینصورت ورزشگاه تختی درصورت موافقت سازمان لیگ میزبان این بازی خواهدبود.

دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌غربی در مورد مرحله مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا نیز گفت: این رقابت‌ها با حضور ۷ تیم ازبکستان، نپال، افغانستان و تاجیکستان در گروه ۱ و ایران، قرقیزستان و ترکمنستان در گروه ۲ از روز یک آبان‌ماه به میزبانی ارومیه و در سالن ۶۰۰۰نفری غدیر برگزار خواهدشد و ۲ تیم برتر هر گروه به مرحله نهایی این رقابت‌ها، اسفندماه امسال به میزبانی ترکمنستان صعود خواهندکرد.

وی ادامه داد: برای این رقابت‌ها، ۲ هتل آنا و پارک به عنوان محل اسکان تیم ها و عوامل اجرایی انتخاب شده‌اند.

گفتنی است، سه‌شنبه ۲۳ مهرماه، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال در سفر به ارومیه از آخرین روند احداث ورزشگاه ۱۵۰۰۰ نفری ارومیه بازدید کردند.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار نود و تراکتور بازی آغازین ورزشگاه ۱۵۰۰۰نفری ارومیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..