تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چمدان خودران هم از راه رسید

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، یک شرکت تجاری از عرضه رباتی در قالب یک چمدان خودران خبر داده که قادر است در کنار مالک خود حرکت کند و لوازم مسافرت یا خرید‌های وی را حمل کند.

شرکت ایتالیایی پیاگو که از سال ۲۰۱۷ برنامه ریزی برای تولید چنین ربات‌هایی را آغاز کرده، این بار رباتی برای حمل وسایل مسافرت یا خرید‌های روزانه به نام گیتا تولید کرده است.

چمدان خودران هم از راه رسید///گلی

این ربات می‌تواند حداکثر ۱۸ کیلوگرم بار را با خود حمل کند و بدون نیاز به دخالت انسان مالک خود را تعقیب کند. گیتا می‌تواند با سرعت ۹.۶ کیلومتر در ساعت به سمت مقصد حرکت کند و لذا برای استفاده در محیط‌های شهری کاملا مناسب است. قیمت این محصول ۲۲.۷ کیلوگرمی ۳۲۵۰ دلار است.

چمدان خودران هم از راه رسید///گلی

گیتا از فناوری پیشرفته‌ای برای تهیه نقشه سه بعدی از محیط اطراف خود برخوردار است و از همین طریق و با استفاده از دوربین‌های خود مسیریابی را ادامه می‌دهد. همین دوربین‌ها و تعدادی حسگر یافتن مالک گیتا و تعقیب وی را ممکن می‌کنند.

باید توجه داشت که گیتا توان بالا رفتن از پله‌ها و نیز حرکت در سطوح شنی و نیز عبور از چمنزار‌های بلند را ندارد؛ لذا در این شرایط باید آن را از روی زمین بلند کرده و به طور دستی حمل کرد. این محصول از طریق بلوتوث قابل اتصال به یک اپلیکیشن خاص تلفن همراه نیز هست. این اپلیکیشن برای باز و بسته کردن قفل گیتا یا تعیین افرادی که می‌توانند به آن دسترسی پیداکنند، کاربرد دارد. 

منبع : مهر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چمدان خودران هم از راه رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..