تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترکیه از کشته شدن 673 عضو پ.ک.ک در شمال سوریه خبر داد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت دفاع ترکیه، در این اطلاعیه همچنین از تصمیم ارتش این کشور برای ادامه عملیات در خاک سوریه منطبق با اهداف تعیین شده خبر داده شده است.

ارتش ترکیه به همراه گروه نیروهای موسوم به ارتش ملی سوریه از چهارشنبه گذشته عملیاتی را با نام چشمه صلح در شمال سوریه آغاز کرده است.

مسوولین ترکیه هدف از این عملیات را مسدود کردن کریدور تروریستی در نزدیکی مرزهای ترکیه اعلام کرده و گفته اند ترکیه درصدد تاسیس یک کریدور در مرزهای خود با سوریه به عمق 30 کیلومتر و اسکان میلیونها مهاجر سوری در این مناطق است؛ مناطقی که که از آن به عنوان منطقه امن نام می برد.

اقدام ترکیه در شمال سوریه با مخالفت گسترده جامعه جهانی مواجه شده است .

پیش‌تر ارتش ترکیه از سال ٢٠١۶ میلادی در دو عملیات "سپر فرات" (۳ شهریور ۹۵ تا ۹ فروردین ۹۶) و "شاخه زیتون" (۳۰ دیماه ۹۶ تا ۴ فروردین ۹۷) در خاک سوریه انجام داده بود. .

23311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترکیه از کشته شدن 673 عضو پ.ک.ک در شمال سوریه خبر داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..