تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حقیقتی که مرد چینی پس از خرید مار به آن پی برد! + فیلم

حقیقتی که مرد چینی حین خرید مار از آن بی خبر بود! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مرد جوان چینی به تازگی با حقیقتی روبه‌رو شد که او را مجبور کرد تا مار‌های دوست داشتنی‌اش را به پلیس محیط بانی چین تحویل دهد. این مرد هرگز تصور نمی‌کرد مارهایی را که از یک فروشگاه حیوانات خریداری کرده بود از نوع پیتون باشد. این مرد همزمان با اطلاع از این ماجرا مجبور شد تا پس از گذشت چند سال از دو خزنده محبوبش دل بکند.

ماجرا از آنجا آغاز شد که چندی پیش این مرد جوان اهل منطقه " شیدیان" واقع در استان یون نان چین با مراجعه به یک فروشگاه حیوانات تصمیم گرفت دو مار کوچک خریداری کند. اما پس از گذشت مدتی از خرید مارها این دو خزنده شروع به رشدی وحشتناک کردند و هر روز بیشتر از روز قبل احتیاج به غذا پیدا می‌کردند. رشد سریع مارها که موجب سردرگمی مرد جوان شده بود او را مجبور کرد تا از چند فرد خبره در این رابطه اطلاعاتی کسب کند. پس از تحقیقات اولیه او متوجه شد مارهایی که چند وقت پیش در فروشگاهی به او فروخته شده است در واقع دو مار پیتون بوده‌اند. 

مرد جوان که پس از روبه‌رو شدن با این واقعیت دچار ترس و وحشت شده بود تصمیم دشواری گرفت. او با وجود عادت و علاقه‌ای که به مارهایش داشت  تصمیم گرفت تا پیش از آنکه خود طعمه مارهایش شود آنها را به پلیس محیط بانی محلی تحویل دهد. 

گفتنی است؛ خرید این دو مار پیتون توسط مرد حیوان دوست چینی و ماجرای او در حالی خبرساز می شود که پیشتر نیز خبر مردی که به جای یک توله سگ یک توله خرس را از یک فروشگاه خریداری کرده بود خبرساز شده بود.

انتهای پیام/

رشد سریع مارهای پیتون مرد جوان چینی را به وحشت انداخت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حقیقتی که مرد چینی پس از خرید مار به آن پی برد! + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..