تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تهیه لباس واحد برای هنرمندان تکذیب شد/ تدوین شیوه نامه صیانت

تهیه لباس واحد برای هنرمندان تکذیب شدبه گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی اظهارات مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی در خصوص شیوه نامه صیانت به آگاهی میرساند: تهیه این شیوه نامه روز گذشته از سوی کارگروهی با حضور نمایندگان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، صداوسیما، وزارت ورزش و جوانان، قوه قضاییه و سایر نهاد‌های ذی ربط پیشنهاد شده است.

روابط عمومی سازمان سینمایی اعلام کرد: طی روز‌های آینده با مشورت و دعوت از همه سازمان‌ها و اصناف مرتبط از قبیل خانه سینما، خانه تئاتر، خانه موسیقی، وزارت ورزش، صداوسیما و سایر حوزه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی پیش نویس این شیوه نامه تهیه خواهد شد.

لازم به توضیح است بعضی اظهارات در  برنامه «سلام صبح بخیر» امروز نظیر لباس واحد، یونیفورم و... گفته شده است، صحت ندارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تهیه لباس واحد برای هنرمندان تکذیب شد/ تدوین شیوه نامه صیانت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..