تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توضیح روابط عمومی سازمان سینمایی؛ بعضی از اظهارات برنامه «سلام صبح بخیر» صحت ندارد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی برداشت‌های نادرست از اظهارات مسعود نجفی، مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی در برنامه صبحگاهی «سلام صبح بخیر» در خصوص شیوه‌نامه صیانت، سازمان سینمایی بیانیه‌ای را منتشر کرد.

متن بیانیه به این شرح است: «تهیه این شیوه‌نامه روز گذشته از سوی کارگروهی با حضور نمایندگان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، صداوسیما، وزارت ورزش و جوانان، قوه قضاییه و سایر نهادهای ذی‌ربط پیشنهاد شده است.

طی روزهای آینده با مشورت و دعوت از همه سازمان‌ها و اصناف مرتبط از قبیل خانه سینما، خانه تئاتر، خانه موسیقی، وزارت ورزش، صداوسیما و سایر حوزه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی پیش‌نویس این شیوه‌نامه تهیه خواهد شد. بعضی از اظهاراتی که در برنامه «سلام صبح بخیر» امروز (چهارشنبه ۲۴ مهر) نظیر لباس واحد، یونیفورم و...  صورت گرفته است، صحت ندارد.»

۵۷۲۴۳




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توضیح روابط عمومی سازمان سینمایی؛ بعضی از اظهارات برنامه «سلام صبح بخیر» صحت ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..