تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رییس دانشگاه سوره: این دانشگاه صندلی خالی ندارد

دانشگاه سوره

وی ادامه داد: برای ارتقاء کیفیت کار دانشگاه سوره، مشکل کلاس و ساختمان داریم و دنبال این هستیم که با همکاری چند نهاد و بخش‌های مختلف بتوانیم کیفیت دانشگاه را افزایش دهیم و ابزار آموزشی را بهبود ببخشیم.

دکتر ساعی با اشاره به‌اینکه تمام درآمد دانشگاه از شهریه دانشجویان است، خاطرنشان کرد: دانشگاه سوره یک دانشگاه غیر انتفاعی است که حتی یک ریال هم به عنوان بودجه از دولت دریافت نمی‌کند، مگر در قالب وام دانشجویی که آن هم به دانشگاه پرداخت نمی‌شود و یا یارانه بسیار حداقلی که برای غذای دانشجوها به این دانشگاه پرداخت می‌شود.

رئیس دانشگاه سوره در خصوص تعاملات بین المللی این دانشگاه بیان کرد: دانشگاه سوره در حوزه تعاملات بین‌المللی تاکنون پرونده خوبی داشته است و در دانشگاه های مختلفی در آلمان و ایتالیا و برخی دانشگاه‌های جهان اسلام مثل روسیه، تفاهم نامه‌هایی داشته است که نتایج آن‌ها برگزاری کارگاه و دوره‌های مشترک بوده است. هدف ما این است که در پنج سال آینده بتوانیم از فضای جهان اسلام دانشجو جذب کنیم.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رییس دانشگاه سوره: این دانشگاه صندلی خالی ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..