تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لودریان برای سرنوشت داعشی ها راهی عراق شد

دیپلمات‌ها و مقامات به خبرگزاری رویترز گفتند، به دنبال درگرفتن درگیری‌های تازه در سوریه که خطر فرار یا بازگشت شبه‌نظامیان داعشی به کشورهایشان را به وجود آورده، کشورهای اروپایی در تلاشند تا هرچه سریع‌تر برنامه‌ای تهیه کرده و هزاران شبه‌نظامی خارجی داعشی را از کمپ‌های زندان سوریه به عراق منتقل کنند.

لودریان گفت: در حال حاضر نیاز به یک سیستم قضایی ویژه است و این موضوعی است که ما با مقامات عراقی درباره آن مذاکره خواهیم کرد.

وی افزود: من به زودی به عراق خواهم رفت زیرا بسیار مهم و حیاتی است که حمایت خود را به بغداد که با خطر احیای فعالیت‌های گروه تروریست داعش در شمال غرب این کشور مواجه است، ابراز کنیم.       

عراق درگیری‌های خونینی با داعش داشته و دولت بغداد در حال حاضر مشغول محاکمه هزاران مظنون داعشی است که به دنبال از بین رفتن پایگاه‌های این گروه در سراسر عراق، بازداشت شده‌اند.

لودریان گفت: ۹ زن فرانسوی عضو داعش روز یکشنبه از پایگاه عین عیسی در شمال غرب سوریه فرار کردند.

مقامات کرد اعلام کرده‌اند که پس از حمله نظامی ترکیه به شمال شرق سوریه،  بیش از ۸۰۰ تن از این پایگاه فرار کرده‌اند.

لودریان گفت: اگرچه پاریس به دنبال بازگرداندن کودکان است اما این زنان که به داعش پیوسته بودند باید در این منطقه دادگاهی شوند.

وی افزود: این زنان فرانسوی که در سال ۲۰۱۵ میلادی به این منطقه رفتند خوب می‌دانند که چه کارهایی انجام داده‌اند. آنها گردشگر نیستند. آنها شبه نظامیانی علیه فرانسه هستند و اگر ممکن باشد باید در عراق محاکمه شوند.

310 310




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لودریان برای سرنوشت داعشی ها راهی عراق شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..