تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش علیرضا معزی به تجمع چند دانشجو در حاشیه سخنرانی رئیس جمهور در دانشگاه

به گزارش خبرآنلاین، علیرضا معزی، معاون ارتباطات دفتر رئیس جمهور، در واکنش به حاشیه سازی و تجمع چند دانشجو در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری کشور در دانشگاه تهران که رئیس جمهور در آن سخنرانی می کرد، در توئیتر نوشت: آیین گشایشسال تحصیلی دانشگاه ها مراسمی است برای نخبگان علمی و استادان برجسته که در خصوص فضای علمی کشور در حضور رئیس جمهور سخن بگویند. 

او در ادامه در توئیتر دیگر نوشت: ای کاش کسی چندنفری که خود را نماینده تشکل های دانشجویی معرفی می کردند و امروز برای امر دیگری آمده بودند توجیه می کرد که چند روزی زودتر آمده اند و ۱۶ آذر زمان چنین سخنانی است. گرچه رئیس جمهور تاکید کردند در آن روز شنونده سخنان دانشجویان منتقد خواهند بود. 

۲۱۷۲۱۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش علیرضا معزی به تجمع چند دانشجو در حاشیه سخنرانی رئیس جمهور در دانشگاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..