تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران از موکب‌ های استان در کربلای معلی

به گزارش خبرآنلاین از ساری ،مهدی رازجویان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، تصریح نمود: خدمت رسانی به زائرین و تمامی اقداماتی که می بایست در این راستا صورت گرفت، اولویت اصلی موکب های استان در کربلا معلی باشد.

رازجویان، اظهار کرد: براساس بازدیدی که صورت گرفته و گزارش های مردمی که ارائه شده از جهت نحوه مدیریت و خدمت رسانی و برخورداری از امکانات مردمی، شهرستان های بابل، نکا و ساری عملکرد مطلوب و رضایت بخشی داشته اند.

رازجویان، عنوان کرد: استان مازندران با ۲۱ موکب آماده خدمت رسانی به زائرین بین راهی در شهرهای کربلا، نجف و اشرف می باشد و موکب های استان مازندران ظرفیت خدمت رسانی به زائرین استان های دیگر را دارند.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران از موکب‌ های استان در کربلای معلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..