تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولید ابرخودروی استرالیایی با موتور 500 اسب بخاری

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در مدل جدید خودروی ناگاری از موتور وی 8 استفاده شده و برای کاهش وزن این خودرو در بدنه آن از کامپوزیت سبک استفاده شده است.

تولید ابرخودروی استرالیایی با موتور 500 اسب بخاری

موتور این خودرو از نوع 6.2 لیتری شورولت LS3 با قدرت 372 کیلووات یا 500 اسب بخار است. گیربکس این خودرو هم به صورت شش سرعته طراحی شده است.

تولید ابرخودروی استرالیایی با موتور 500 اسب بخاری

شتاب صفر تا صد این خودرو کمتر از سه ثانیه اعلام شده که آن رابه رقیبی جدی برای تولیدات شرکت هایی همچون پورشه مبدل می کند. هنوز زمان عرضه و قیمت این خودرو مشخص نیست.ولی منابع مطلع می گویند این خودرو در اواخر سال 2020 به بازار می آید و قیمت آن احتمالا در حدود 130 هزار دلار خواهد بود.

منبع:فارس
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولید ابرخودروی استرالیایی با موتور 500 اسب بخاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..