تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عبور شگفت انگیز کشتی غول پیکر از کانالی باریک + فیلم

عبور شگفت انگیز کشتی غول پیکر از کانالی باریک+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،کشتی مسافرتی «Braemar» به طول ۱۹۵.۹۲ متر و عرض ۲۲ متر به طرز ماهرانه‌ای از کانال کورینس واقع در یونان که مسیری بسیار باریک برای این کشتی است، عبور کرد.

کاپیتان این کشتی عظیم الجثه مسافری، که بیش از ۱۲۰۰ گردشگر را به همراه داشت به پنجه طلا معروف است. او سکان کشتی را طوری هدایت کرد که کوچکترین برخوردی با کانال نداشت و به قول معروف به صورت «مویی» از دیواره‌های این تنگه عبور کرد.

کشتی Braemar»» متعلق به شرکت انگلیسی و بزرگترین کشتی آبی است که از این کانال عبور کرد. صحنه عبور ماهرانه این کشتی از زوایای مختلف عکاسی و فیلمبرداری شد تا هنر این کاپیتان در معرض نمایش عموم قرار بگیرد.

انتهای پیام/


کنترل ماهرانه کشتی غول پیکر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عبور شگفت انگیز کشتی غول پیکر از کانالی باریک + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..