تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف ۲۷۰ قلم کالای قاچاق به همراه ۲۶ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در همدان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین همدان ؛ سردار "کامرانی صالح"، طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: ماموران یگان امداد حین گشت در حوزه استحفاظی به یک دستگاه اتوبوس مسافربری که در حال تخلیه بار بود مشکوک شدند.

در بررسی ها مشخص شد، صندوق بغل اتوبوس مملو از کالاهای قاچاق است که ماموران نسبت به توقیف اموال و بازداشت راننده اقدام کردند.

در بازرسی از این اتوبوس، ۲۷۰ قلم کالا از قبیل، لاستیک و لوازم یدکی خودروهای سنگین ، لوازم برقی آشپرخانه، و پوشاک قاچاق که از یکی از استان های غربی بارگیری شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان در ادامه از کشف ۲۶ هزار لیتر گازوئیل قاچاق، فاقد مجوز نیز خبر داد و گفت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر وجود یک تانکر سوخت قاچاق در زمین های کشاورزی یکی از روستاهای شهر همدان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

پس از اطمینان از صحت موضوع در بازدید ماموران از این محل، یک تانکر حامل ۲۶ هزار لیتر گازوئیل قاچاق فاقد مجوز که به طرز ماهرانه ای در زیر زمین کشاورزی مخفیانه دپو شده بود کشف شد.

پس از حضور کارشناسان شرکت نفت با استفاده از دستگاه کف کش، گازوئیل موجود به تانکرهای شرکت نفت منتقل شد.

۴۶




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف ۲۷۰ قلم کالای قاچاق به همراه ۲۶ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در همدان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..