تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رستمی: تابع فدراسین وزنه برداری هستم/ مگر فقط من باعث ناکامی تیم ملی در تایلند بودم؟

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کیانوش رستمی، ملی پوش دسته ۹۶ کیلوگرم وزنه برداری ایران در خصوص صحبت‌های رئیس فدراسیون وزنه برداری که گفته بود از این پس رستمی هم باید در چارچوب مقررات فدراسیون قدم بردارد، اظهار کرد: من از سال‌های قبل  تا به همین  امروز هم تابع تمام دستورات فدراسیون بودم و همان شکلی که  برایم برنامه ریزی شد، جلو آمدم. به دلیل آسیب دیدگی زانو در مسابقات جهانی وزنه برداری آناهایم در آمریکا  نتوانستم موفق باشم.

رستمی: تابع فدراسین وزنه بردرای خستم/ مگر فقط من باعث ناکامی تیم ملی در تایلند بودم؟

با بدنی پاک به بهترین رکورد ها رسیدم

رستمی ادامه داد: بعد از آن اوزان  تغییر کرد و من هم برای اینکه بتوانم  همچنان در المپیک ۲۰۲۰ برای کشورم مدال آور باشم،  مجبور به رفتن به دسته ۹۶ کیلوگرم شدم و کارم سخت شد. چرا که  باید ۱۱ کیلوگرم عضله سازی می‌کردم. هرچند باید خدا را شکر کنم، زودتر از آن چیزی که حتی خودم فکر می‌کردم به شرایط و وزنه‌های خوبی رسیدم. بعد از آن در تمرینات توانستم ۱۹۰ کیلوگرم یک ضرب، ۲۳۰ دوضرب بزنم. آن هم با بدن پاک!

بیشتر بخوانید: مرادی:تاخیر در اعزام سهراب به سوئیس ما را نگران کرده است/ دیگر با کیانوش مماشات نمی کنیم

رستمی: تابع فدراسین وزنه بردرای خستم/ مگر فقط من باعث ناکامی تیم ملی در تایلند بودم؟ هیچ وقت بی نظمی و سر و صدایی نداشتم

رستمی درخصوص حواشی اخیرش بیان کرد: من تابع دستورات علی مرادی هستم و به او احترام می‌گذارم. از ۲-۳ سال گذشته براساس توافقاتی که در جلسات با فدراسیون، وزارت ورزش  و کمیته ملی المپیک انجام شد، جلو رفتم، اما بیشتر از حد خودم جلو نیامدم. هیچ بی نظمی و سر و صدایی  هم نداشتم. همیشه صحبت هایم را در مورد  ورزش و موفقیت هایم مطرح کردم.

بدنم سرد شد و در تایلند موفق ظاهر نشدم

ملی پوش وزنه برداری ایران درباره انتقادی که از عملکرد او در بازی‌های تایلند می‌شود، گفت:  با آمادگی بالایی در مسابقات جهانی  تایلند شرکت کردم و در پشت صحنه هر چیزی که مربی ام (برادر کیانوش رستمی) گفت، تبعیت کردم. من ۱۱ کیلوگرم هم کمتر از  رکوردم کار را شروع کردم و از نظر خودم، با وزنه کمی هم مسابقات را آغاز کردم. اما در مسابقه ۳ دقیقه  روی تخته ماندم و این باعث شد بدنم سرد شود.

رستمی: تابع فدراسین وزنه بردرای خستم/ مگر فقط من باعث ناکامی تیم ملی در تایلند بودم؟

بیشتر بخوانید: مسیر پیچیده وزنه برداران ایران تا المپیک ۲۰۲۰ توکیو

فقط من باعث و بانی عملکرد تیم ملی نبودم

رستمی با دفاع از عملکرد خود اضافه کرد: اگر شرایط اینگونه نمی‌شد، در مسابقات جهانی بهترین وزنه‌ها را می‌زدم و رکورد دنیا را می‌شکستم  و حتی  طلای خوش رنگی برای ایران می‌گرفتم البته که  این وظیفه من بود.   این را هم باید بگویم که فقط کیانوش رستمی باعث نشد ایران  روی سکو نرود و وزنه بردار فوق سنگین تیم ملی هم حذف شد. خودم خیلی از این موضوع ناراحت شدم که ایران عنوان نایب قهرمانی را به دست نیاورد. من قبل از مسابقه نمی‌دانستم باید حتما رکورد مجموع ثبت کنم تا امتیاز المپیک را بگیرم.

بیشتر بخوانید: تکروی یک نفره، ضرر ۸۰ میلیونی/ وزنه‌ای که روی سر غرور خراب شد

رستمی: تابع فدراسین وزنه بردرای خستم/ مگر فقط من باعث ناکامی تیم ملی در تایلند بودم؟ از پدر خانواده وزنه برداری تشکر می‌کنم

ملی پوش ایلامی تیم ملی  در خصوص صحبت‌های اخیر علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه برداری  پیرامون اینکه خودش برادرش را به عنوان مربی اختصاصی انتخاب کرده است، گفت: من از فدراسیون وزنه بردرای خواسته بودم که مربی خارجی خوب بیاورد که البته آن‌ها قبول نکردند و تنها کسی که محرم راز من بود، برادرم است. او نمی‌توانست مربی حرفه‌ای باشد، چون تمام موارد را نمی‌دانست و من  فقط به دلیل اینکه مسیر قانونی جلو برود، او را کنار خودم قرار دادم.   برادرم من را به ۱۹۰ یک ضرب  و ۲۳۰ دوضرب رساند. کیانوش رستمی باید چند سال پیش از وزنه بردرای  خداحافظی می‌کرد، اما الان باز هم می‌توانم با بهترین‌های دنیا رقابت کنم.  از آقای مرادی تشکر می‌کنم چرا که او پدر خانواده وزنه برداری است. تابع دستور فدراسیون هستم و اصلا دوست ندارم بی احترامی صورت بگیرد. به هر حال باید به پدر خانواده احترام بگذارم.

بیشتر بخوانید: رستمی: مگر فدراسیون وزنه برداری الکی است که برای حضور در رقابت‌های گزینشی المپیک تنهایی اقدام کنم؟

انتهای پیام/

اظهارات کیانوش رستمی در خصوص حواشی اخیر 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رستمی: تابع فدراسین وزنه برداری هستم/ مگر فقط من باعث ناکامی تیم ملی در تایلند بودم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..