تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمرات بازیکنان ایران و بحرین

ورزش سه: تیم ملی ایران امشب در منامه برابر تیم ملی بحرین شکست خورد، محمود الحردان تک گل بحرینی هارا از روی نقطه پنالتی وارد دروازه بیرانوند کرد.

 تیم ملی ایران، امشب در منامه از بحرین شکست خورد تا با شش امتیاز از سه بازی در جایگاه سوم گروه قرار بگیرد، عراق و بحرین با هفت امتیاز در جایگاه های اول و دوم قرار گرفتند.

سایت 11.نت که عملکرد تیم ها و بازیکنان را آنالیز می کند با استفاده از پارامترهای مشخص، نمرات بازیکنان را مشخص کرد که محمود الحردان زننده تک گل بحرین بیشترین نمره را دریافت کرد. تیم ایران تقریبا با میانگین 6.4 و تیم ملی بحرین با میانگین تقریبی 6.8 در این بازی نمایش خود را انجام دادند.

نمرات بازیکنان ایران و بحرین

نمرات بازیکنان ایران و بحرین




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمرات بازیکنان ایران و بحرین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..