تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نظر امام خمینی (ره) درباره کسانی که به حکومت اسلامی خیانت می‌کنند

.به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صفحه اینستاگرام منتسب به امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی، بخش‌هایی از سخنرانی‌های ایشان در ۲۳ شهریور ۱۳۶۳ را در پست‌ اخیر خود منتشر کرد.

امام خمینی (ره) در این سخنرانی به کسانی که با روش‌های مختلف قصد ضربه زدن به حکومت اسلامی را دارند، اشاره کرده است. ایشان اعلام می‌کنند که خیانت بعضی افراد باعث می‌شود راه برای کسانی مانند صدام و منافقان باز شود.

متن منتشر شده در صفحه منتسب به امام خمینی (ره) را در ادامه می‌خوانید:

«آنهایی که در داخل با اسم‌های مختلف #ضربه می‌خواهند بزنند به اسلام و با اسم امور مختلفه‌ای به حکومت اسلامی می‌خواهند ضربه بزنند، اینها هم #خیانت کردند. گاهی خیانت اینها راه را باز می‌کند برای این که آنهایی که مثل صدام و منافقین هستند راهشان باز بشود و خیانت بالاتر را بکنند.
۲۳ شهریور ۱۳۶۳»

.

گفتنی است، جمهوری اسلامی ایران از همان ابتدای مسیر دشمنان زیادی داشته است که از روش‌های مختلف قصد آسیب رساندن به آن را داشتند. هنوز هم این دشمنان وجود دارند و کینه‌های آن‌ها هم روز به روز با پیشرفت ایران بیشتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اولین تصویر از روح الله زم در بازداشت اطلاعات سپاه

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نظر امام خمینی (ره) درباره کسانی که به حکومت اسلامی خیانت می‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..