تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چند اثر ایرانی به جشنواره مستند آمستردام رسیدند

۴ اثر ایرانی به جشنواره مستند آمستردام رسیدندبه گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، سی و دومین جشنواره بین‌المللی مستند آمستردام (ایدفا) که به عنوان مهم‌ترین جشنواره سینمای مستند جهان شناخته می‌شود، امسال در بخش غیررقابتی «Luminous» میزبان سه مستند ایرانی «فقدان» به کارگردانی فاطمه ذوالفقاری، «تار‌های ممنوعه» ساخته حسن نوری (محصول مشترک ایران و افغانستان) و «کاغذپاره‌ها» به کارگردانی بهزاد نعلبندی خواهد بود.

همچنین در بخش رقابتی مستند کودک و نوجوان نیز «آشو» به کارگردانی جعفر نجفی به نمایندگی از سینمای ایران به نمایش گذاشته خواهد شد.

فهرست کامل فیلم‌های حاضر در جشنواره ایدفا شامل بخش مسابقه اصلی و مسابقه مستد‌های اول، روز ۲۳ اکتبر (اول آبان) اعلام می‌شود.

سی و دومین جشنواره بین‌المللی مستند آمستردام (ایدفا) از ۲۰ نوامبر تا ۱ دسامبر (۲۹ آبان تا ۱۰ آذر) در کشور هلند برگزار می‌شود و امسال محسن مخلمباف یکی از داوران این رویداد سینمایی است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چند اثر ایرانی به جشنواره مستند آمستردام رسیدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..