تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ناگفته‌هایی از جلوه‌هایی که فیلم «رد خون» را ویژه کرد/ کرمیان: مگر می‌شود پیشنهاد مهدویان را رد کرد؟

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

ایمان کرمیان مسئول جلوه‌های ویژه میدانی «ماجرای نیمروز ۲، ردخون» در گفت و گو با خبرنگار  حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وجه تمایز این اثر با دیگر فیلم‌هایی که کارکرده، گفت: وجه تمایز این اثر با دیگر کارهایم این است که در مورد مرصاد تا کنون کاری ساخته نشده بود و طراحی متفاوتی داشت البته باید ببینیم با چه کار‌هایی قرار است مقایسه کنیم، اما در کل کار سختی بود. چون همزمانی فیلمبرداری، کارکردن با تعداد زیادی هنرور، تیراندازی و بمب گذاری وحضور بازیگران اصلی، کار را بسیار سخت، اما شیرین، متفاوت و منحصر به فرد می‌کرد.

«ماجرای نیمروز ۲؛ رد خون» اثری متفاوت، سخت، اما شیرین است/ بازخورد‌های خوبی می‌گیریم

او در خصوص علت همکاری با این پروژه افزود: جذابیت این بود که وقتی فیلمنامه را فرستادند جذب آن شدم و کارکردن با مهدویان که اصولا کار راحت انجام نمی دهد را دوست داشتم و به خصوص اینکه من هم آدم کار‌های سخت و چالش برانگیزهستم؛ از سویی قصه فیلم نیز به این همکاری کمک کرد. همکاری چندین باره با حسین مهدویان و درک متقابلی که داریم به بهتر شدن کار کمک می‌کند و مگر می‌شود مهدویان به من کاری پیشنهاد کند و من رد کنم؟

«ماجرای نیمروز ۲؛ رد خون» اثری متفاوت، سخت، اما شیرین است/ بازخورد‌های خوبی می‌گیریم

کرمیان درباره ویژگی فیلم گفت: واقعا جای این ژانر‌ها در سینمای ما خالی است و الان با بازخوردی که از آن می‌گیریم این را می‌توان بیشتردرک کرد، البته سینمای ما کشش تولیدات هرچه بیشتر چنین فیلم‌هایی را دارد. همین که در سه هفته حدود سه میلیارد می‌فروشد با من و دیگر عوامل تماس می‌گیرند و مصاحبه می‌کنند یعنی فیلم خوب ساخته شده و دیده شده است.

او در خصوص فعالیت‌های اخیر خود گفت:در فیلم‌های «درخت گردو»، «خوب بد جلف ارتش سری»، «قورباغه» و «گورکن» فعالیت دارم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ناگفته‌هایی از جلوه‌هایی که فیلم «رد خون» را ویژه کرد/ کرمیان: مگر می‌شود پیشنهاد مهدویان را رد کرد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..