تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیکسل 4 ایکس ال و پیکسل 4 گوگل معرفی شدند

پیکسل 4 ایکس ال و پیکسل 4 پرچمداران جدید گوگل با طراحی جدید، ماژول دوربین بزرگ‌تر نسبت به نسل قبل و تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ کوالکام هستند که دقایقی پیش معرفی شدند.

گوگل از مدت‌ها پیش اعلام کرده بود که در پی برگزاری رویدادی اختصاصی به‌منظور رونمایی جدیدترین دستاوردهایش در حوزه‌ی گوشی‌های هوشمند است. کنفرانس اختصاصی گوگل سرانجام برگزار شد و این شرکت گوشی‌های خانواده‌ی پیکسل ۴ را رونمایی کرد. پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس‌ال (Google Pixel 4 XL) محصولات جدید و تازه‌نفسی هستند که برای رقابت با بزرگان بازار معرفی شده‌اند و از قابلیت‌های ویژه‌ای بهره می‌گیرند.

براساس اطلاعات رسمی، مدل معمولی پیکسل ۴ گوگل دارای ابعاد معادل ۱۴۷/۱ در ۶۸/۸ در ۸.۲ میلی‌متر و وزنی معادل ۱۶۲ گرم است. این گوشی در پنل پشتی و جلویی از شیشه‌ی محافظ گوریلا گلس ۵ استفاده می‌کند؛ در بین این دو پنل، شاهد فریمی آلومینیومی هستیم. گوشی جدید گوگل از دو سیم‌کارت (نانو سیم و سیم‌کارت الکترونیکی) پشتیبانی می‌کند و به‌لطف بهره‌مندی از گواهی IP68 مقاومت بسیار خوبی در برابر نفوذ آب و گردوغبار دارد. در واقع پیکسل ۴ می‌تواند در عمق ۱/۵ متری آب تا حداکثر ۳۰ دقیقه باقی بماند و هیچ مشکلی برایش پیش نیاید.

در پنل جلویی پرچم‌دار جدید گوگل شاهد نمایشگری P-OLED هستیم که از نمایش ۱۶ میلیون رنگ پشتیبانی می‌کند. مدل معمولی خانواده‌ی پیکسل ۴، نمایشگری ۵/۷ اینچ دارد. این گوشی دارای نسبت نمایشگر به بدنه‌ی ۷۷/۵ درصد است. نمایشگر دستگاه از نسبت تصویر ۱۸/۵:۹ در کنار چگالی ۴۴۴ پیکسل در هر اینچ بهره‌مند است و محتوای بصری را با وضوح عالی ۲۲۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل به‌نمایش می‌گذارد. همان‌طور که بالاتر گفتیم، نمایشگر پیکسل ۴ از طریق شیشه‌ی گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود. 

در کنار موارد یادشده، نمایشگر گوشی جدید گوگل فضای رنگی DCI-P3 را به‌صورت ۱۰۰ درصدی پوشش می‌دهد و از فناوری HDR هم پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر از نوع نمایشگرهای همیشه‌روشن است و از رفرش‌ریت (نرخ نوسازی) ۹۰ هرتز بهره می‌گیرد تا محتوای بصری را به‌شکلی نرم و روان در برابر چشم کاربر به‌نمایش بگذارد. 

گوشی پیکسل ۴ همان‌طور که انتظارش را داشتیم از سیستم‌عامل اندروید ۱۰ بهره می‌گیرد. این گوشی برای پردازش وظایف مختلف از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ کوالکام استفاده می‌کند؛ اسنپدراگون ۸۵۵ یک سیستم-روی چیپ هشت هسته‌ای به‌شمار می‌آید. در واقع این تراشه دارای هشت هسته‌ی کرایو ۴۸۵ است که یک مورد از آن‌هابا فرکانس پردازشی ۲/۸۴ گیگاهرتز، سه مورد از آن‌ها با فرکانس پردازشی ۲/۴۲ گیگاهرتز و چهار مورد دیگر از آن‌ها با فرکانس پردازشی ۱/۷۸ گیگاهرتز فعالیت می‌کنند. در ضمن اسنپدراگون ۸۵۵ از پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۶۴۰ (Adreno 640) برای پردازش وظایف گیمینگ بهره می‌گیرد.

مدل معمولی خانواده‌ی پیکسل ۴ به ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم در کنار ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی مجهز شده است؛ متأسفانه امکان ارتقاء حافظه‌ی ذخیره‌سازی گوشی از طریق کارت میکرو SD وجود ندارد. بنابراین اگر فایل‌های زیادی برای ذخیره کردن دارید، بهتر است سراغ نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی پیکسل ۴ بروید.

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی گوشی هوشمند نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به سوالات شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.  شما می‌توانید برای اطلاع از آخرین قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی، هواوی و آیفون‌‌های اپل از بخش محصولات زومیت استفاده کنید.

این خبر درحال به‌روزرسانی است و اطلاعات تکمیلی به‌همراه تصاویر رسمی، به‌زودی اضافه می‌شود

(اطلاعات یادشده در مقاله ممکن است در حال حاضر دقیق نباشند)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیکسل 4 ایکس ال و پیکسل 4 گوگل معرفی شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..