تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همراه با عاشقان حسینی در «مسیر بهشت»

همراه با عاشقان حسینی در «مسیر بهشت»به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، «مسیر بهشت» به کارگردانی محمد جان ودادی در ۵ قسمت ۲۵ دقیقه‌ای ویژه اربعین تهیه شده است.

این مستند با محوریت گفت و گو با شیعیانی که در خارج زندگی می‌کنند و ذکر خاطرات آن‌ها از مسیر پیاده وری اربعین حسینی تهیه و تولید شده است.

دومین قسمت مستند «مسیر بهشت» امشب سه شنبه ۲۳ مهرماه ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه پخش می‌شود.

ثریا هازر دختر جوان شیعه آمریکایی است که در این مستند به معرفی وی (محل سکونت، کار)، نحوه آشنایی او با دین مبین اسلام، ائمه اطهار به ویژه امام حسین (ع)، علت حضور در مراسم پیاده وری اربعین حسینی و خاطرات او از مسیر پیاده وری اربعین و... گفت و گو شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همراه با عاشقان حسینی در «مسیر بهشت»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..