تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان فیلمبرداری بخش ایران «دل» / ادامه فیلمبرداری در ترکیه

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، علی سخنگو بازیگر و دستیار کارگردان درباره آخرین وضعیت مجموعه نمایش خانگی «دل» گفت : فیلمبرداری بخش ایران این اثر به پایان رسید و بقیه آن مربوط به ترکیه است.

او افزود: مراحل فنی آن بصورت همزمان پیش رفته و بزودی در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود و مخاطبان با اثری جذاب روبرو خواهند شد.

پایان فیلمبرداری بخش ایران «دل» / ادامه فیلمبرداری در ترکیه

سریال «دل» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی جواد فرحانی یکی از جدیدترین سریال‌هایی است که در شبکه نمایش خانگی تولید شده است.

افسانه بایگان، بیژن امکانیان، سعید راد، کوروش تهامی، ساره بیات، محمدرضا گلزار، نسرین مقانلو، حامد بهداد، لیلا زارع، مهراوه شریفی نیا، یکتا ناصر و … از بازیگران سریال «دل» هستند.

قصه سریال «دل» در زمان حال اتفاق می‌افتد و سریالی عاشقانه است. داستان سریال از این قرار است که بین دو نفر جدایی می‌افتد و …

این سریال ۲۸ قسمتی در دو فصل ۱۴ قسمتی و به قلم بابک و میثم کایدان است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان فیلمبرداری بخش ایران «دل» / ادامه فیلمبرداری در ترکیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..