تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آتش گرفتن بی دلیل خودرو وسط اتوبان + فیلم

آتش گرفتن بی دلیل خودرو وسط اتوبان+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در یکی از بزرگراه‌های کشور چین، خودرو قرمز رنگی بی‌دلیل آتش گرفت. آتش گرفتن این خودرو باعث وحشت شاهدان حادثه شد به همین دلیل آنان از محل حادثه فاصله گرفتند، اما پلیس با به خطر انداختن جانش تلاش کرد تا با هل دادن، خودرو را به کنار جاده هدایت کند، اما به دلیل نرم شدن لاستیک‌ها به خاطر گرما و حرارت، خودرو به سختی حرکت می‌کرد بنابراین عده‌ای از شاهدان برای کمک به پلیس به محل حادثه نزدیک شدند و شروع به هل دادن، کردند.

در نهایت خودرو به کنار جاده هدایت شد و آتش نشانان اقدامات لازم برای خاموش کردن آن انجام دادند. خوشبختانه در این حادثه کسی آسیب ندید و سرنشینان به محض احساس خطر خودرو را ترک کردند. پلیس در حال پیگیری علت آتش‌سوزی این خودرو است.

انتهای پیام/


حادثه در وسط اتوبان در چین



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آتش گرفتن بی دلیل خودرو وسط اتوبان + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..