تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زالو درمانی در منازل مسکونی خلاف قانون است +لیست خدمات پزشکی مجاز در منزل

معاون نظارت سازمان نظام پزشکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ممنوع بودن ارائه خدماتی مانند زالو درمانی در منازل/ یک سری از موسسات با مجوز از وزارت بهداشت خدمات بالینی در منزل را انجام می‌دهندمحمد جهانگیری معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص انجام خدمات طب سنتی در منزل اظهار کرد: یک سری از موسسات جهت ارائه خدمات بالینی در منزل دارای مجوز هستند و کارشان کاملا قانونی است و البته باید بگویم خدمات بالینی دارای مجوز کاملا مشخص است.

او ادامه داد: ارائه خدمات در حوزه طب سنتی مانند زالو درمانی باید سلامتکده‌ها انجام شود و انجام کار‌هایی مانند زالو درمانی در منزل غیر مجاز است.

جهانگیری تاکید کرد: خدمات بالینی در منزل مانند مراقبت از بیماران، انجام تزریقات و سنجش میزان فشار خون دارای مجوز است و هیچ گونه منع قانونی برای فعالیت ندارند.

معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی بیان کرد: افرادی که در منزل اقدام به انجام خدمات غیر مجاز مانند زالو درمانی می‌کنند قطعا غیر پزشک هستند و با شناسایی این افراد به دانشگاه‌های علوم پزشکی، کمیسیون ماده ۱۱، سازمان تعزیرات و دادگاه جرایم پزشکی معرفی می‌شوند.

آخرین جزئیات از فعالیت غیر قانونی خدمات حوزه طب سنتی در منزل 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زالو درمانی در منازل مسکونی خلاف قانون است +لیست خدمات پزشکی مجاز در منزل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..