تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر | لوکس‌ترین خانه قدیمی ایران را ببینید

ایران جاذبه های گردشگری بسیاری دارد که خانه های تاریخی یکی از این آثار محسوب می شود.در شهرهای استان اصفهان، خانه‌های قدیمی بسیاری وجود دارد که می‌توان به خانه مهین سرای راهب در شهر کاشان اشاره کرد.

مهین سرای راهب یا خانه شاه یلانی، اقامتگاهی باشکوه و بی مانند در منطقه قدیمی کاشان است. قدمت این خانه به اواسط دوره قاجار و پهلوی اول برمی گردد. این عمارت دارای ۲ طبقه است که ۱۲ اتاق در این ۲ طبقه قرار دارد و ۳ اتاق در حیاط خلوت خانه و یک اتاق دیگر نیز بیرون از مجموعه قرار گرفته و علاوه بر این طبقات از ۳ حیاط اندرونی، بیرونی و خدمه تشکیل شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

256 256




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر | لوکس‌ترین خانه قدیمی ایران را ببینید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..