تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دوربین‌های پاورشات و EOS کانن به‌زودی از حالت تصویربرداری ۲۴ فریم‌برثانیه پشتیبانی خواهند کرد

کانن قصد دارد ازطریق به‌روزرسانی فریمور، تا پایان سال ۲۰۱۹ حالت تصویربرداری ۲۴ فریم‌برثانیه را به دوربین‌های پاورشات و EOS اضافه کند. 

به‌نظر می‌رسد کانن به پیشنهاد‌ها و دیدگاه‌های کاربران خود توجه ویژه‌ای می‌کند. براساس آخرین اخبار و با توجه به اطلاعات ایمیل ارسال‌شده به DPReview Canon، ظاهرا کانن قصد دارد ازطریق به‌روزرسانی فریمور دوربین‌های مدل پاورشات و EOS، حالت تصویربرداری ۲۴ فریم‌برثانیه را به تصویربرداری ویدئویی اضافه کند که در اصل ۲۳/۹۸ فریم‌برثانیه است.

ظاهرا کانن در پاسخ به علاقه‌مندان و کاربران دوربین‌های مدل‌های EOS و PowerShot که اخیرا به بازار عرضه شده‌‌اند، چنین تصمیمی گرفته است. این شرکت به‌صورت شفاف اشاره کرده است نخستین دوربین‌هایی که با به‌روزرسانی فریمور از حالت تصویربرداری ۲۴ یا ۲۳/۹۸ فریم‌برثانیه پشتیبانی خواهند کرد، دوربین‌های EOS 90D و EOS RP خواهند بود که این به‌روزرسانی را تا پایان اکتبر (اوایل آبان‌) دریافت می‌کنند. 

Canon PowerShot G7 X Mark III

در متن ایمیل کانن، به این موضوع اشاره شده است دوربین‌های پاورشات G7X Mark III و G5X Mark II نیز تا پایان سال ۲۰۱۹ و دوربین EOS M6 Mark II در نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۰ از حالت تصویربردای ویدئویی ۲۴ فریم‌برثانیه پشتیبانی خواهند کرد. شایان ذکر است اواسط تیر، . پس از انتشار به‌روزرسانی فریمور، دوربین‌های کانن می‌توانند ازطریق حالت تصویربرداری ۲۴ یا همان ۲۳/۹۸ فریم‌برثانیه در حالت 4k و Full HD تصویربرداری کنند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دوربین‌های پاورشات و EOS کانن به‌زودی از حالت تصویربرداری ۲۴ فریم‌برثانیه پشتیبانی خواهند کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..