تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«انگل» رکورد فروش فیلم‌های خارجی زبان را شکست

«انگل» رکورد فروش فیلم‌های خارجی زبان را شکستبه گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، بعد از آنکه فیلم «انگل» جایزه نخل طلای جشنواره کن را تصاحب کرد و به اولین فیلم کره‌ای که این جایزه را دریافت کرده است تبدیل شد، رکورد‌های زیادی را در گیشه شکسته که به تازگی نیز رکورد بیشترین میزان میانگین فروش فیلم خارجی زبان را از آن خود کرده است.

این فیلم که در ژانر کمدی سیاه است، در این هفته ۳۷۶ هزار و ۲۷۴ دلار فروخت و با ۱۲۵ هزار و ۴۲۱ دلار فروش از سه سالن سینمایی که در اختیار داشت، بهترین میانگین فروش در سه سال اخیر سینمای هالیوود را نیز شکست. رکورد سال ۲۰۱۶ در دست فیلم سینمایی «لالالند» است که در دسامبر اکران شد و با ۱۷۶ هزار دلار از پنج سالن سینمایی که در اختیار داشت این رکورد را به نام خود ثبت کرده است. پارازیت اکنون در رتبه بندی کلی این لیست (میانگین فروش از سالن‌های سینما) رتبه ۱۸ تاریخ سینما و رتبه هشتم را در بین لایو اکشن‌ها دارد.

انگل که امتیاز ۹۹ از صد را از سوی منتقدان راتن تومیتو دریافت کرده داستان دو خانواده را روایت می‌کند که یکی از آن‌ها فقیر و دیگری ثروتمند هستند. اما داستان این دو خانواده به اتفاقاتی خونین منتهی می‌شود. این فیلم نماینده کشور کره جنوبی در اسکار است و در بین ۹۳ نامزد خارجی زبان از مهمترین آن‌ها محسوب می‌شود. هفته آینده تعداد سینما‌های اکران این فیلم بیشتر خواهد شد.

دیگر فیلم‌هایی که به صورت محدود اکران شده بودند، فیلم «درد و افتخار» بود که میانگین ۱۲ هزار و ۵۷۲ را ثبت کرده و فیم بعدی هم «جودی» است ۱۶۲۷ سالن سینما در اختیار داشت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««انگل» رکورد فروش فیلم‌های خارجی زبان را شکست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..