تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سقوط وحشتناک بازیکنان فوتبال از سقف کامیون + فیلم

سقوط بازیکنان فوتبال از سقف کامیون حین شادی در خیابان! + فیلم///به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حادثه غیرمنتظره، شادی بازیکنان یک تیم فوتبال گیلیگ ایرلندی را نیمه تمام گذاشت. در حالی که ستارگان تیم انیسکری جی‌ای ای جونیور بی پس از پیروزی در دیدار فینال بر روی یک کامیون ایستاده و در حال شادی بودند ناگهان تعدادی از آن‌ها از روی کامیون به پایین پرتاب شدند. در این حادثه که بر اثر سرعت گرفتن ناگهانی کامیون رخ داد ۹ نفر از بازیکنان این تیم مجروح شدند.

در ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده است چگونگی وقوع حادثه به تصویر کشیده شده است. در ابتدای ویدئو بازیکنان در حالی که بر روی سقف کامیون در حال شادی هستند دیده می‌شوند. در این ویدئو مشاهده می‌شود که ناگهان پس از حرکت کامیون تعدادی از بازیکنان که در انتهای کامیون ایستاده بودند تعادل خود را از دست داده و به داخل خیابان سقوط می‌کنند. این حادثه در مقابل چشمان وحشت زده شاهدان عینی که از نزدیک شاهد شادی بازیکنان تیم جونیور بی بودند رخ داد. در ویدئوی منتشر شده صدای تعدادی از شاهدان عینی که با دیدن صحنه سقوط بازیکنان دچار وحشت شده‌اند شنیده می‌شوند.  

مجروحان حادثه بلافاصله به بیمارستان‌های تالاگت و سنت وینسنت در دوبلین منتقل شدند. یک سخنگوی پلیس محلی ایرلند در مورد این حادثه گفت: " این حادثه در ساعت ۶.۳۰ دقیقه بعدظهر و در منطقه انیسکری رخ داد. ۹ نفر از مجروحان بلافاصله به دو بیمارستان محلی منتقل شدند. خطر جدی جان مجروحان حادثه دیده را تهدید نمی‌کند."

گفتنی است؛ فوتبال گیلیک از بازی‌های توپی سنتی مردم ایرلند است که شباهت زیادی به راگبی و فوتبال استرالیایی دارد.

انتهای پیام/

حادثه غیرمنتظره شادی بازیکنان فوتبال را نیمه تمام گذاشت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سقوط وحشتناک بازیکنان فوتبال از سقف کامیون + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..