تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای طرح جامع آبشار یاسوج در صورت تایید مشاوران آغاز می شود

به گزارش خبرگزاری خبر انلاین از یاسوج، نستهن مقدم در حاشیه بازدید از میدان میوه و تره بار یاسوج افزود: در سالهای قبل سهل انگاریهایی در ساخت و سازها در آبشار انجام شده و ساخت و سازهای غیر مجازی در آبشار یاسوج شکل گرفته است.

وی بیان داشت: این ساخت و سازها تنها سبب ایجاد مشکل برای گردشگران شده است.

مقدم با بیان اینکه بازارچه صنایع دستی یاسوج نیز به زودی راه اندازی می شود، گفت: این بازارچه ۶۵۰ غرفه دارد و تنها مشکل آن امتیاز برق است که اگر برطرف شود طی دوماه به بهره برداری می رسد.

وی همچنین با بیان اینکه دلالان، میوه‌های تولید شده در استان را به استانهای همجوار می‌برند و با قیمت‌های بالاتری به دست خود مردم استان می‌رسانند، گفت: برای میدان میوه و تره بار فراخوانی اعلام شده و سرمایه‌گذارانی نیز اعلام آمادگی کرده اند.

مقدم افزود: همچنین درصورتی که میوه فروشان از میدان میوه و تره بار کنونی استقبال نکردند، زمینی نزدیک به بلوار قرنی آماده راه اندازی میدان میوه و تره بار است.

۴۶




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای طرح جامع آبشار یاسوج در صورت تایید مشاوران آغاز می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..