تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درگیری فیزیکی دو بازیکن تیم ملی والیبال فرانسه

خبرگزاری فارس: گازتادلو اسپورت مدعی شد که اروین انگاپت و استفان بویر، دو بازیکن تیم ملی والیبال فرانسه پس از حذف این تیم از رقابت‌های قهرمانی اروپا باهم درگیر شدند. گفته می‌شود نزاع این دو بازیکن از درگیری لفظی آغاز و منجر به درگیری فیزیکی شده است.

بعد از این اتفاقات انگاپت و بویز اعلام کردند که دیگر حاضر نیستند با هم در ترکیب یک تیم حضور داشته باشند. با این شرایط به نظر می‌رسد لوران تیلیه، سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه برای انتخاب نفراتش به منظور حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک در قاره اروپا با مشکلاتی روبرو خواهد بود.

باید منتظر ماند و دید که آیا اختلاف این دو بازیکن فرانسوی حل خواهد شد یا اینکه تیلیه مجبور است یک نفر از آنها را برای حضور در تیم ملی انتخاب کند.

در پایان رقابت‌های قهرمانی اروپا و مشخص شدن رده‌بندی و رنکینگ تیم‌های اروپایی 8 تیم برتر این پیکارها راهی رقابت‌های انتخابی المپیک شدند.

گروه‌بندی رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک در اروپا به شرح زیر است:

گروه A: آلمان (میزبان)، بلژیک، اسلوونی، جمهوری چک
گروه B: صربستان، فرانسه، هلند، بلغارستان

این دوره از رقابت‌ها از ۱۵ تا ۲۰ دی ماه به میزبانی شهر برلین آلمان برگزار خواهد شد. از قاره اروپا تیم‌های لهستان، روسیه و ایتالیا پیش از این توانسته بودند صعود خود به المپیک را قطعی کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درگیری فیزیکی دو بازیکن تیم ملی والیبال فرانسه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..