تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصمیم بزرگ کولاکوویچ برای دیدار حیثیتی چیست؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ظهر امروز در کشور ژاپن و در ادامه رقابت های جام جهانی والیبال تیم ملی ایران باید به مصاف تیم میزبان برود. این بازی برای هر دو تیم از حساسیت های زیادی برخوردار است. ژاپن که میزبان بازی هاست تا اینجای کار از ایران بهتر نتیجه گرفته و همین باعث شده نگاه ها به این بازی زیاد شود. ایران در سال های گذشته همیشه از همه تیم های آسیایی از جمله ژاپن برتر بوده و حتی در رقابت های قهرمانی آسیا نیز چند هفته پیش شاگردان کولاکوویچ موفق به کسب قهرمانی شدند. در بازی امروز هم از آنجا که اهمیت کسب پیروزی مقابل یک حریف آسیایی خیلی زیاد است، باید دید تصمیم سرمربی تیم ملی چه خواهد بود؟ والیبالیست های ایران بامداد جمعه با نتیجه 3-2 آرژانتین را از پیش رو برداشتند. در حالیکه کولاکوویچ بعد از چند بازی دوباره به برخی از بازیکنان اصلی بازی داد. تصمیمی که باید دید در بازی امروز هم دوباره از سوی او اتخاذ می شود و برای مثال بازیکنی مثل سعید معروف از ابتدا در ترکیب تیم خواهد بود یا خیر؟ چراکه برخی اعتقاد دارند حساسیت بازی مقابل ژاپن انقدر بالاست که کولاکوویچ باید از تمام توان تیم استفاده کند.

43257




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصمیم بزرگ کولاکوویچ برای دیدار حیثیتی چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..