تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزمایشگاه‌های بیماستان‌های کشور تجمعیع می‌شوند/ نمونه گیری خون در مراکز درمانی و ارسال اینترنتی جواب آزمایش

معاون درمان وزارت بهداشت در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

آزمایشگاه‌های بیماستان‌های کشور تجمعیع می‌شوند/ نمونه گیری خون در مراکز درمانی و ارسال اینترنتی جواب آزمایشقاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تجمیع آزمایشگاه های بیمارستان های کشور اظهار کرد: برای تجمیع آزمایشگاه دانشگاه های علوم پزشکی آئین نامه ای ابلاغ کردیم تا اگر دانشگاه علوم پزشکی بخواهند می توانند آزمایشگاه های بیمارستان های تحت پوشش خود را در قالب یک شبکه قرار دهند.

وی اظهار کرد: با تجمیع بیمارستان ها در آزمایشگاه ها دیگر نیاز نیست همه بیمارستان های تحت پوشش یک دانشگاه علوم پزشکی پیشرفته ترین دستگاه ها را خریداری کنند و می توان در یک آزمایشگاه در یک بیمارستان جامع تجهیزات پیشرفته خریداری کرد و  نمونه گیری در سایر بیمارستانها انجام شود.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: در همه دنیا در یک بیمارستان جامع تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی قرار داده می شود و سایر بیمارستان‌های نمونه گیری می کنند و تحلیل و آنالیز نمونه ها در بیمارستان جامع انجام می شود و نتایج الکترونیکی به دست بیماران می رسد.

جان بابایی بیان کرد:در مراکز آزمایشگاهی خصوصی که مجوز تاسیس آمایشگاه به صورت جداگانه دارند، می توانند در صورت تمایل با یکدیگر تجمیع شوند و به صورت یک شبکه در بیایند و این به معنای دخالت در کار دیگری نیست بلکه نوعی مشارککت و همکاری به حساب می آید و این آزمایشگاه ها باید مجوز جداگانه داشته باشند وگرنه نمی توانند تجمیع شوند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزمایشگاه‌های بیماستان‌های کشور تجمعیع می‌شوند/ نمونه گیری خون در مراکز درمانی و ارسال اینترنتی جواب آزمایش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..