تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مکافات عجیب جوان مردم آزار! + فیلم

مکافات عجیب جوان مردم آزار! + فیلم///به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است مکافات عمل یک جوان مردم آزار را در یکی از خیابان‌های دورهام انگلیس  به تصویر می‌کشد. این مرد جوان که با یک آجر قصد شکستن شیشه خودروی پارک شده را داشت هرگز تصور نمی‌کرد به شکلی باورنکردنی به مکافات عمل خود برسد.

این ویدئو که توسط دوربین مداربسته تهیه شده است این جوان مشکی پوش را در حالی که سر و صورت خود را پوشانده و در اطراف یک خودرو پرسه می‌زند نشان می‌دهد. لحظاتی بعد او با برداشتن یک آجر به طرف خودرو حرکت می‌کند و پس از ایستادن در مقابل آن ناگهان آجر را به سمت شیشه پرتاب می‌کند. در حالی که او فکر می‌کرد با این کار موفق به شکستن شیشه ماشین خواهد شد، اما اتفاق دیگری رخ داد. این ویدئو نشان می‌دهد نه تنها آجر پرت شده شیشه ماشین را نمی‌کشند بلکه با برخورد شدید به شیشه دوباره به سمت صورت این جوان پرتاب می‌شود.

در این ویدئو مشاهده می‌شود که پس از برخورد آجر به سر این مرد او در حالی که دچار دردی شدید شده سر خود را گرفته و صحنه را ترک می‌کند. این ویدئو اولین بار در فیسبوک منتشر شد و تاکنون بیش از ۵۰۰۰ بیننده داشته است. بنا به اعلام "مارتین کرایگ"، فردی که این ویدئو توسط دوربین مدار بسته خانه‌اش تهیه شده این حادثه صبح روز شنبه در محله براندون در دورهام انگلیس رخ داد. بنا به ادعای مارتین پس از این حادثه شیشه ماشینش تنها دچار کمی خش شد. مارتین در این باره گفت: "من با دیدن این ویدئو فقط خندیدم. فکر می‌کنم این مرد سزای عمل خود را دریافت کرد."

سخنگوی پلیس محلی انگلیس از بازداشت یک مظنون مرد ۴۰ ساله در این باره خبر داد. تحقیقات در این مورد ادامه دارد.  

انتهای پیام/

عاقبت شکستن خودروی دیگران در روز روشن!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مکافات عجیب جوان مردم آزار! + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..