تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهار گیفت؛ معرفی ۱۸ هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت و شگفت‌ انگیز که شما نمی‌شناسید!

به توصیه‌ی حرفه‌ای‌های فروش، هدایای تبلیغاتی جزو یکی از بهترین و ماندگارترین روش‌ها برای جلب‌توجه مشتری به سمت محصولات شما است. در این مطلب قصد داریم ۱۸ هدیه تبلیغاتی ارزان‌قیمت که می‌تواند بیشترین بازدهی را برای شما داشته باشد، به شما معرفی کنیم.

هدایای تبلیغاتی چه مزیت‌هایی دارد؟

 اگر بتوانید با استفاده از هدایای تبلیغاتی توجه مخاطبتان را به سمت شرکت و برندتان جلب کنید، میزان فروش شرکت شما قطعاً افزایش خواهد یافت. با استفاده از هدایای تبلیغاتی می‌توانید، تأثیر برندتان را افزایش دهید. در نتیجه باعث می‌شود تا بتوانید سهم زیادی از بازار رقابتی را به دست آورید یا آن را حفظ کنید که نتیجه‌ی آن ماندگاری مشتریان و کارکنان شرکت‌تان است.

اگر شما هم به‌دنبال جلب نظر مشتری به‌وسیله‌ی هدایای جذاب و خوب هستید، خواندن ادامه‌ی این مطلب خالی از لطف نیست. در ادامه به شما می‌گوییم که با ارائه چه نوع کالایی می‌توانید، ضمن حفظ سودآوری، ارزش تبلیغاتی برندتان را افزایش دهید.

اینکه شما در انتخاب درست هدایای تبلیغاتی، شناخت کافی را از انواع هدایای تبلیغاتی داشته باشید، امری ضروری به حساب می‌آید. شما می‌توانید برای انتخاب درست هدایای تبلیغاتی مانند فلش مموری تبلیغاتی یا پاور بانک تبلیغاتی یا پوشه دکمه‌دار یا ساک دستی پارچه‌ای یا بج سینه در سایت هدایای تبلیغاتی بهار گیفت می‌توانید با مشاورین ما در تماس باشید.

نکات مهم در انتخاب هدایای تبلیغاتی

در فرایند‌‎ی انتخاب هدایای تبلیغاتی، دقت بسیار زیادی داشته باشید. به این دلیل که هدایای تبلیغاتی نماینده‌ی برند و شرکت شما است که اگر موردتوجه مخاطبان قرار گیرد، باعث برگشت سرمایه، به شرکت شما خواهد شد. برای این منظور نکات زیر را در نظر داشته باشید:

۱. شناخت کافی نسبت به مشتریان: گام اول در انتخاب هدایای تبلیغاتی، شناخت کافی از مخاطبتان است. درصورتی‌که هدیه در نظر گرفته‌شده، موردپسند و علاقه‌ی مشتریان شما باشد، علاوه بر مشتری، شما نیز از آن سود خواهید برد. در نتیجه هزینه‌ی پرداخت‌شده، با سود بیشتری به سمت شرکت شما بازخواهد گشت. به‎عنوان مثال برای گروه ورزشکاران و دانشجویان می‎توانید از قمقمه‌های تبلیغاتی استفاده کنید.

۲. نحوه توزیع هدایای تبلیغاتی: اینکه چگونه و در چه شرایطی هدیه‌ی تبلیغاتی در اختیار مشتری قرار می‌گیرد، بسیار مهم است. بهتر است تا هدیه‌ی تبلیغاتی، یک بسته‌بندی محکم و مقاوم نسبت به ضربه داشته باشد و کالا به‌صورت زیبا و چشم‌نواز در آن قرار گیرد. این ویژگی علاوه بر محافظت از محتویات در برابر ضربه، در احساس مخاطب نیز بسیار تأثیرگذار است.

۳. ارسال هدفمند هدایای تبلیغاتی: برای ارسال هدایای تبلیغاتی خود، هدف داشته باشید. مثلاً از مخاطب خود بخواهید که در صورت دریافت هدیه، برند شمارا تبلیغ کند یا در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، هشتگ برندتان را با دیگران به اشتراک بگذارد.

۴. هدایای تبلیغاتی ارزشمند و باکیفیت تولید کنید: هرچقدر هدایای تبلیغاتی شما باکیفیت‌تر باشد، نتیجه‌ی بهتری خواهید گرفت. در هنگام تولید محصول اشانتیون بهتر است ریزترین جزئیات را نیز در نظر بگیرد. مثلاً برای تهیه‌ی یک خودکار ساده، توجه به نکاتی مانند رنگ جوهر، جنس خودکار، لوگوی روی خودکار و ... بسیار مهم است. اگر در این موارد نیازمند مشاوره هستید، می‌توانید با سایت ما در تماس باشید تا شمارا در انتخاب هدایای تبلیغاتی راهنمایی کنیم.

۵. انتخاب هدایای تبلیغاتی مفید و خلاقانه: سعی کنید که محصولات تکراری و همیشگی مانند خودکار، جاسوئیچی و ... را برای مخاطبتان انتخاب نکنید. انتخاب این محصولات، تأثیر قابل‌توجهی نخواهد داشت و باعث هزینه‌ی اضافی می‌شود. بهتر است که هدایای تبلیغاتی شما مفید، نوآورانه و باکیفیت باشد تا همیشه در خاطره مشتریان شما باقی بماند.

بهترین هدایای تبلیغاتی ارزان‌قیمت که مشتریان شما را شگفت زده می‌کند!

معمولاً روی هدایای تبلیغاتی، لوگو یا شعار مخصوصی حک‌شده است. این هدایا، از محصولات کاربردی و پرطرفدار انتخاب می‌شود که به‌منظور تبلیغ و تصدیق شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرد و نشان‌دهنده‌ی هویت سازمانی و نام تجاری آن شرکت است. معمولاً هدایای تبلیغاتی در رویدادها، نمایشگاه‌های تجاری، کنفرانس‌ها و بازاریابی‌ها به مشتریان داده می‌شود. از جمله هدایای تبلیغاتی پر مصرف می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. خودکار تبلیغاتی: روی خودکار تبلیغاتی، نام و برند شرکت شما درج می‌شود. این کار باعث می‌شود تا زمانی‌که مشتری از این خودکار استفاده می‌کند، همیشه نام برند شما را ببیند.

۲. بج سینه و پیکسل تبلیغاتی: یکی از محصولات ضروری هر شرکت آرم سینه یا همان پیکسل تبلیغاتی می‎باشد. این محصول که هویت یک شرکت است، باعث انسجام سازمانی نیز می‌شود. اگر شما هم می‌خواهید که به‌عنوان یکی از مدیران موفق سازمانی شناخته شوید، بهتر است از بج و نشان سینه برای ساخت شخصیت سازمانی پرسنل از آن استفاده کنید.

بهار گیفت

۳. کلاه تبلیغاتی: اگر مشتریان شما گروه جوانان هستند، برای انتخاب یک محصول تبلیغاتی منحصربه‌فرد، کلاه تبلیغاتی بسیار مناسب است. کلاه تبلیغاتی در واقع همان کلاه معمولی است که روی قسمت پیشانی و نقاب کلاه یک برند خاص چاپ ‌شده است. طرح و جنس کلاه متفاوت است و انتخاب آن طبق سلیقه‌ی شما می‌تواند کاغذی، پارچه‌ای، کتان و فومی انتخاب شود.

۴. آفتاب‌گیر خودروی تبلیغاتی: اگر می‌خواهید که برند شما در یک محصول تبلیغاتی در معرض دید عموم قرار گیرد، آفتاب‌گیر خودرو می‌تواند یک گزینه‌ی پیشنهادی عالی برای شما باشد. درواقع آفتاب‌گیر تبلیغاتی مانند یک تابلوی تبلیغاتی عمل می‌کند. با این تفاوت که شما برای این تابلو و تبلیغات خود، هیچ هزینه‌ای بابت مکان آن پرداخت نمی‌کنید. در این شیوه‌ی تبلیغ، محصول خریداری‌شده‌ی شما، قیمت پایین و ماندگاری بالایی دارد؛ بنابراین شما می‌توانید با هزینه‌ی بسیار کم، مدتی طولانی تبلیغات شرکت خود را بکنید. در انتخاب رنگ آفتاب‌گیرها، حساسیت زیادی به خرج دهید. سعی کنید رنگ‌هایی را استفاده کنید که جلب‌توجه بیشتری کند.

۵. کیف چرم تبلیغاتی: اگر به‌دنبال یک هدیه‌ی تبلیغاتی لوکس هستید، استفاده از کیف چرم و سایر محصولات چرمی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. شما می‌توانید این هدایای تبلیغاتی لوکس را در مراسمات خاص به مخاطبان خود هدیه بدهید. مثلاً در جشن سالانه کارمندان یک اداره، می‌توانید کیف چرم یا سایر محصولات چرمی را به آن‌ها ارائه بدهید تا تبلیغ کسب‌وکارتان شود. با این کار توانسته‌اید با یک تیر دو نشان بزنید.

۶. لیوان تبلیغاتی یا ماگ: یکی از بهترین و پرفروش‌ترین هدایای تبلیغاتی انواع مختلف لیوان یا ماگ است. این محصول، بسیار پرکاربرد بوده و گزینه‌ای مناسب برای تبلیغ برند شرکت شما است. لیوان‌های تبلیغاتی در جنس‌های مختلفی در بازار موجود است که می‌توان به لیوان حرارتی، لیوان چینی، لیوان فلزی، لیوان پی‌وی‌سی و لیوان پلاستیکی اشاره کرد. از جمله ویژگی‌های خوب این محصول، امکان چاپ و تبلیغ شرکت به‌صورت پرینت رنگی و حتی عکس روی لیوان است. شما می‌توانید لوگو یا برند شرکت را روی لیوان موردنظر چاپ کرده و آن را به‌عنوان یک هدیه‌ی تبلیغاتی به کارمندان خود هدیه دهید. این کار باعث می‌شود تا وقتی ‌که مراجعین به شرکت شما رجوع می‌کنند، علاوه بر مشاهده‌ی هماهنگی کارمندان، برند شرکت شما را نیز مشاهده کنند. همچنین در صورت تمایل می‌توانید این لیوان‌ها را به مشتریان خود هدیه تبلیغاتی دهید.

۷. فلش مموری‌های تبلیغاتی: اگر می‌خواهید یک هدیه‌ی تبلیغاتی با بیشترین زمان تأثیرگذاری تبلیغ را به برخی از مشتریان خاص خود هدیه دهید، فلش مموری تبلیغاتی را جزو گزینه‌های انتخابی خود قرار دهید. فلش مموری یکی از کاربردی‌ترین هدایای تبلیغاتی است که مورد استقبال مخاطبان شما قرار خواهد گرفت. این هدیه گران‌قیمت تبلیغاتی دارای انواع مختلفی نظیر فلش مموری چرمی، فلش مموری فلزی، فلش مموری استیل، فلش مموری کریستالی، فلش مموری کارتی، فلش مموری خودکاری، فلش مموری جاکلیدی، فلش مموری مچی، فلش مموری تبلیغاتی چوبی، فلش مموری عروسکی، فلش مموری شیشه‌ای، فلش مموری کلیدی، فلش مموری موبایل و فلش مموری OTG می‎باشد.

۸. پاور بانک تبلیغاتی: از آنجایی‌که استفاده از تلفن همراه، تبلت، لپ‌تاپ و سایر تکنولوژی‌های پرتابل بسیار فراگیر شده است، وجود وسیله‌ای برای شارژ سریع و مجدد این محصولات بسیار احساس می‌شود؛ بنابراین پاور بانک می‌تواند به‌عنوان یک هدیه‌ی تبلیغاتی خاص و کارا برای رفع این نیاز مناسب باشد. پاور بانک‌ها در حجم‌های مختلف با طراحی‌های زیبا و متنوع در بازار موجود است که تهیه‌ی هرکدام از این‌ها بستگی به مقدار بودجه‌ی شما برای خرید هدیه‌ی تبلیغاتی دارد. انواع مختلف پاور بانک‌ها شامل پاور بانک چرمی، پارو بانک خورشیدی، پاور بانک بک لایت است.

۹. جعبه‌ابزار: برای گروه خاصی از مشتریان خود می‌توانید جعبه‌ابزار یا کیف ابزار تبلیغاتی هدیه دهید. کاربرد این وسیله بسیار گسترده است و در محل کار و ماشین، یک هدیه‌ی تبلیغاتی مناسب است. شما می‌توانید برند شرکت خود را روی جعبه‌ابزار جهت تبلیغ شرکت خود حک کنید. این وسیله‌ی ضروری باعث می‌شود تا همیشه تمامی ابزارهای در صحت و سلامت قرار بگیرند و طول عمر وسایل افزایش یابد.

۱۰. جاکلیدی تبلیغاتی: اگر می‌خواهید که هدیه‌ای همیشگی به مخاطبان خود بدهید، جاکلیدی یک گزینه‌ی خوب است. این هدیه تبلیغاتی ازیک‌طرف به خاطر ارزان بودن و از طرف دیگر به خاطر تنوع در جنس و شکل و فرم آن بسیار طرفدار دارد. انواع جاکلیدی شامل جاکلیدی فلزی، جاکلیدی چرمی، جاکلیدی پلی‌استر، جاکلیدی چوبی، جاکلیدی ابزاردار، چراغ‌قوه و ... است که هر نوع آن مناسب یک گروه از مشتریان است. در صورت تمایل می‌توانید لوگو و برند شرکت خود را یا به ‌صورت ساده یا به ‌صورت چندبعدی روی جاکلیدی طراحی کنید.

۱۱. فلاسک و قمقمه تبلیغاتی: شرکت در گردهمایی‌ها و رویدادهای ورزشی یکی از بهترین پیشنهاد‌ها برای انجام تبلیغات شرکتتان است. برای این منظور می‌توانید از فلاسک‌ها، قمقمه‌ها و بطری‌های ورزشی که نام و لوگوی شرکت شما روی آن ثبت‌شده است، جهت انجام تبلیغ و برندیگ استفاده کنید. این محصول پرکاربرد یکی از وسایل ضروری کوهنوردان و ورزشکاران بوده و لذت نوشیدن یک چای یا قهوه گرم را در حین تمرینات ورزشی به ارمغان می‌آورد. لوگوی حک‌شده روی این وسیله، ماندگاری بیشتری نسبت به سایر وسایل تبلیغاتی داشته و یک هدیه متفاوت محسوب می‌شود.

بهار گیفت

۱۲. ساک دستی تبلیغاتی: ساک دستی تبلیغاتی، برخلاف ساک دستی‌های عمومی، دارای طرح‌های عمومی نیستند. در این نوع از ساک دستی‌ها، از برند شرکت شما استفاده می‌شود تا علاوه بر برطرف کردن نیاز‌های دریافت‌کننده، تبلیغ و معرفی شرکتتان باشد. ساک دستی تبلیغاتی دارای انواع مختلفی است که از آن جمله می‌توان به نوع کاغذی، ساک دستی پارچه‌ای و پلاستیکی اشاره کرد.

۱۳. ساعت‌ تبلیغاتی: اگر به اطراف خودتان دقت کنید، مطمئناً یک ساعت تبلیغاتی دیواری را مشاهده خواهید کرد. این هدیه‌ی کاربردی، یکی از تکراری‌ترین نوع هدایای تبلیغاتی است که هیچ‌وقت از ارزش آن کاسته نمی‌شود. ساعت‌های تبلیغاتی در انواع و اقسام مختلف ارائه می‌شود. شما می‌توانید این ساعت را به‌صورت مثلث، چهارضلعی و گرد سفارش دهید. همچنین می‌توانید کل صفحه‌ی داخل ساعت را با برند و لوگوی خود به‌صورت زیبا و چشم‌نواز طراحی کنید تا تماشای گذر زمان از طریق این ساعت دیواری برای مشتری شما لذت‌بخش باشد.

۱۴. لباس تبلیغاتی: نمایندگی خودروسازها، کارخانه‌های تولیدی و صنعتی، مکانیکی‌ها، کارواش‌ها، رستوران‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و ... از جمله مشاغلی هستند که می‌توانند به ‌وسیله‌ی لباس کار تبلیغاتی، تبلیغات شرکت و برند خود را انجام دهند. حتی می‌توانند عبارت و متن تبلیغاتی شرکت خود را روی لباس کار کنند.

۱۵. موس پد تبلیغاتی: به دلیل کاربرد وسیع کامپیوتر، موس پد تبلیغاتی می‎تواند به‌عنوان یک هدیه‌ی تبلیغاتی خاص و کاربردی مورداستفاده قرار گیرید. برای ایجاد طرح و شکل موس پد هیچ محدودیتی نیست و شما می‌توانید لوگو و تبلیغ شرکت خود را با طرحی خاص به وجود آورید.

۱۶. تقویم تبلیغاتی: از جمله هدایای تبلیغاتی که در پایان سال و آغاز سال جدید بسیار طرفدار دارد، تقویم تبلیغاتی یا سالنامه و سررسید تبلیغاتی است. شما می‎توانید تقویم تبلیغاتی را به دو ‌صورت دیواری یا رومیزی و سررسید ها را در سایزهای مختلف مثل سررسید اروپایی یا سررسید وزیری یا سررسید جیبی و با جنس‌های مختلف مانند سررسید جیر ، سررسید گالینگور و ... سفارش دهید. هنگام استفاده از این محصول به‌عنوان تبلیغ باید به طراحی گرافیکی آن دقت داشته باشید. هرچقدر ترکیب‌بندی رنگ‌ها و طراحی لوگو و برند شرکت شما زیبا باشد، تأثیر چشم‌گیری در جذب مخاطب شما خواهد گذاشت.

۱۷. جعبه‌ی پذیرایی تبلیغاتی: اگر می‌خواهید که هدیه‌ی تبلیغاتی شما لوکس و خاص به نظر برسد، از جعبه‌ی پذیرایی به ‌عنوان تبلیغ و برندینگ استفاده کنید. شما می‎توانید از جعبه‌ی پذیرایی برای قرار گرفتن انواع چای کیسه‌ای، نسکافه، تنقلات و ... روی میز کار و میز کنفرانس استفاده کنید. همچنین می‌توانید این وسیله را روی میز کافه یا رستوران قرار دهید تا برند و لوگوی شرکت شما برای افراد بسیاری تبلیغ شود.

۱۸. اسپیکر تبلیغاتی: اگر به‌عنوان یک مدیر خوش‌ذوق و باسلیقه به‌دنبال یک هدیه‌ی تبلیغاتی خاص و ویژه هستید، استفاده از اسپیکر تبلیغاتی، می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه باشد. از جمله ویژگی‌های مثبت این محصول تبلیغاتی، قابل‌حمل بودن آن است؛ بنابراین وقتی مشتری این هدیه‌ی تبلیغاتی را با خود حمل می‌کند، افراد بیشتری می‎توانند لوگو و برند شرکت شما را ببینند. درنتیجه تبلیغات شرکت شما بیشتر خواهد شد.

۱۹. دفتر یادداشت تبلیغاتی: یکی از ابزارهای تبلیغاتی، دفتر یادداشت تبلیغاتی است. قیمت پایین، مصرف بالا از جمله دلایلی است که دفترچه یادداشت را به یکی از پرکاربردترین و پرطرفدارترین هدیه‌های ویژه‌ی تبلیغاتی تبدیل کرده است. این محصول در انواع مختلفی مانند ساده، سیمی، چرمی و ... وجود دارد.

خرید هدایای تبلیغاتی

برای انجام یک خرید خوب و موفق هدایای تبلیغاتی، می‌توانید از محصولات شگفت‌انگیز ما استفاده کنید. محصولات ما در بهترین دسته‌بندی و در بهترین قیمت به فروش می‌رسد. همچنین در صورت راهنمایی، جهت خرید بهترین مارک‌ها و باکیفیت‌ترین برندهای هدایای تبلیغاتی و همچنین اطلاع از قیمت محصولات تبلیغاتی، می‌توانید با مشاورین ما با شماره‌های زیر در تماس باشید.

تلفن: ۸۸۸۶۵۱۹۷

موبایل: ۰۹۱۲۵۴۹۵۴۱۶

سایت: www.bahargift.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهار گیفت؛ معرفی ۱۸ هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت و شگفت‌ انگیز که شما نمی‌شناسید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..